اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1398 - 22:46   |   کد مطلب: 32612
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF، گفت: قرارگرفتن ایران در لیست سیاه FATF، در میدان عمل تاثیر چشمگیری بر وضعیت اقتصادی کشور نخواهد داشت. البته این باعث نمی شود مسئولین کشور دوراندیشی نداشته باشند.

به گزارش صبح الوند، 

حجت الاسلام علیرضا سلیمی منتخب حوزه انتخابیه محلات و دلیجان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب در رابطه با قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF، گفت: آمریکایی ها برای تحریم جمهوری اسلامی ایران از هیچ عملی دریغ نکردند.

قرارگرفتن در لیست سیاهFATF تاثیر خاصی بر اقتصاد کشور ندارد

وی افزود: به همین دلیل قرارگرفتن ایران در لیست سیاه FATF، در میدان عمل تاثیر چشمگیری بر وضعیت اقتصادی کشور نخواهد داشت. البته این باعث نمی شود مسئولین کشور دوراندیشی نداشته باشند.

سلیمی با بیان اینکه عمده مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم های ثانویه است، تصریح کرد: این تحریم ها نیز با توجه به پذیرش برجام توسط دولت تدبیر، همچنان به قوت خود باقی است و باعث مشکلاتی برای کشور می شود.

نماینده مجلس یازدهم تشریح کرد: اگر تحریم های ثانویه برداشته شود می توان امیدی به گشایش در حوزه اقتصادی داشت. لذا ورود به لیست سیاه یا عدم ورود به آن تاثیر خاصی در مسائل اقتصادی ندارد.

هیولای اصلی تحریم های ثانویه است، نه لیست سیاه FATF

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم، خاطرنشان کرد: دولت برای آنکه حواس مردم را از تحریم های ثانویه که باعث مشکلات اقتصادی شده، پرت کند، از FATF لولویی ساخته و مردم را از آن می ترساند، در حالی که هیولای واقعی همان تحریم های ثانویه ای است که رئیس جمهور، کشور را اسیر آن کرده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان