اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1399 - 8:45   |   کد مطلب: 32790
محمد قرا گوزلو از تشکیل و آموزش بسیجیان داوطلب و پرستاران دانشکده های ارتش و سپاه برای کمک به کادر درمان و ورود به بیمارستانها خبر داد.

به گزارش صبح الوند، مسئول آموزش سپاه ناحیه همدان گفت: آموزش نیروهای بسیجی برای کمک به کادر درمان در بیمارستانها با رعایت پروتکل های سخت گیرانه شروع شده است. 

وی با اشاره به سرعت شیوع ویروس کرونا افزود: تمام اقدامات پیشگیرانه و پروتکل نحوه آموزش به طور جدی رعایت می شود به نحوی که از یک سالن 400 نفره فقط برای 10 نفر با فاصله دو متر از یکدیگر استفاده می شود. 

قرا گوزلو با تاکید غربالگری افراد در بدو ورود گفت: تمام افراد شرکت کننده ماسک و دستکش دریافت می کنند  و تب سنجی از آنها نیز انجام می شود. 

وی دوره آموزشی را 7 روز دانست و گفت: اولین جلسه با نام علائم حیاتی امروز برگزار شد و افتتاحیه مراسم فردا با حضور فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان آغاز می شود. 

قرا گوزلو عنوان کرد: بسیج زودتر آموزش را شروع کرد که در صورت شرایط حاد و اتفاقاتی به هر دلیل که کادر درمان خسته شوند بتواند کمک حال بیمارستانها باشند هر چند ممکن است اصلا نیاز هم نباشد و فقط این آموزشها جنبه دور اندیشی دارد. 

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین سپاه و بسیج و وزارت بهداشت افزود: بسیج در تمام طرح ها اعم از گندزدایی و مشاوره و ضدعفونی و مشاوره نقش پر رنگی داشته است و خیلی از گروهها اصلا بسیجی نبودند مثل خادم الشهدا، اما خالصانه پای کار هستند و هر کجا احساس نیاز شود اقدام می کنند .

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان