اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1399 - 9:16   |   کد مطلب: 32891
روایت جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) از ویژگی‌های شهید سلگی:
حاج میرزا همیشه بزنگاه و بهنگام عمل می کرد/ از فاو تا ماووت با حاج میرزا
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: حاج میرزای سال 59 با سال 99 فرقی نداشت بلکه روح او بزرگتر شد و پرواز کرد و اوج گرفت.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهید سلگی برخلاف کسانی که به گذشته خود می بالند و در حقیقت ازمردم طلبکارند همیشه خود را بدهکار مردم می دانست. 

وی ادامه داد: شهید سلگی با تمام افتخاراتی که داشت هیچ گاه خودش را در مقام هایش محفوظ نکرد و همیشه با مردم و در کنار آنها بود . 

جانشین فرمانده سپاه همدان افزود: رفتار شهید سلگی هیچ گاه با مردم عامرانه و طلبکارانه نبود و همیشه خود را بدهکار نظام و رهبری و انقلاب می دانست و از همه بالاتر زندگی ساده وی بود که با وجود 5 فرزند هیچ گاه اعتراضی یا گله ای نداشت و مشکلاتش را جایی مطرح نکرد. 

وی ادامه داد: هر کسی از بیرون نگاه کند فکر می کند حقوق بالایی دریافت می کرد اما حقوق او از دریافتی یک کارمند معمولی هم کمتر بود.

فرجی با اشاره به نقش حاج میرزا در بحران ها افزود: شهید سلگی همیشه بزنگاه و بهنگام عمل می کرد و در انتخابات امسال هم مصداقی وارد نشد بلکه هدفش فقط حضور حداکثری بود. 

وی تاکید کرد: خیلی از افرادی که هم جنس خودش بودند به او ظلم کردند  و از حاج میرزا عبور کردند چرا که او نخواست طرفداری عده خاصی را در انتخابات بگیرد. 

جانشین فرمانده سپاه استان حاج میرزا را یک انسان ساخته و پرداخته کامل معرفی کرد و گفت: او همیشه سعی می کرد در بحران های کشور خط مقدم باشد و در آشوب های سال 96نقش متمایزی داشت.  

 فرجی حاج میرزا را یکی از افراد فعال در پیگیری مشکلات خانواده های جانبازان و شهدا در زمان حیاتش معرفی کرد و افزود: سردار همدانی همیشه در وصف حاج میرزا میگفت لذت می برم از چهره نورانی او که با نقص جسمانی همچنان فعالتراز ما که سالم هستیم در خط مقدم اتفاقات است. 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به رفاقت و صمیمیت خاصی که بین آنها برقرار بوده گفت: از سال 59 از فاو تا ماووت با شهید سلگی در کنار هم بودیم و او مثل آهنربایی همه را دور خودش جمع می کرد و همه ما غلام حلقه به گوش او بودیم . 

وی افزود: حاج میرزا همیشه غصه می خورد برای کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند. 

فرجی با تاکید بر ارادت حاج میرزا به جوانان گفت: شهید سلگی به جوانان بسیار اهمیت می داد و اعتقاد داشت همان طور که در دوران جنگ به جوانان مسئولیت های مهم می دادند باید  اکنون هم به آنها میدان داد تا اشتباه کنند و ساخته شوند . 

انتهای پیام/ آ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان