اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. فروردين 1399 - 7:31   |   کد مطلب: 32938
فرمانده سپاه ناحیه همدان از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان خبر داد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه عملیاتی کردن برنامه های مرتبط با طرح "کمک مومنانه" به منظور تحقق منویات رهبر انقلاب است.
عملیاتی شدن طرح "کمک مومنانه" با تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان

سرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ سپاه و بسیج همیشه در پیروی از ولایت و لبیک به منویات رهبری پیشقدم بوده اسف گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مدبرانه خود در نیمه شعبان سال جاری همه اقشار مردم را به رزمایشی از جنس همدلی و با کلیدواژه کمک مومنانه دعوت کردند.
وی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) متشکل از پیشکسوتان و مسئولان خیریه های بسیجی با محوریت سپاه ناحیه همدان خبر داد و اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر اندیشیده شده برای تحقق منویات رهبری در راستای کمک به هم وطنانمان در روزگار کرونایی شکل عملیاتی به خود می گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: به طور قطع در این قرارگاه گروه های فعالان فرهنگی، جهادی، خیریه و امداد رسانی فعالیت چشمگیری خواهند داشت.
بقایی با اعلام اینکه جانباز سرافراز کریم مطهری ریاست قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را بر عهده دارد، تصریح کرد: بنده در جایگاه قائم مقام و غلامرضا فریدونی هم به عنوان دبیر قرارگاه برنامه ها را پیگیری می کنیم. 
وی در ادامه عنوان کرد: مردم خیر اندیش همدانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره  کارت 6037997599032266 و شماره حساب0151725172008 بنام ستادمردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان واریز کنند.
به گزارش صبح الوند، کریم مطهری که امروز عهده دار ریاست قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شد، پیشکسوت دفاع مقدس و فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع)  است.او را به عنوان راوی کتاب هفتاد و دومین غواص می شناسند، کتابی   که خاطرات گردان غواصی را نقل می کند.
اکبری 
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان