اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1399 - 11:28   |   کد مطلب: 33027
مجید زرین دلاور با بیان اینکه تمام اقلام مورد نیاز و اساسی خانواده ها در ماه مبارک رمضان با قیمت های مصوب در اختیار آنها قرارگرفته بیان کرد: سازمان صنعت و معدن علاوه بر تنظیم بازار در ماه مبارک به کمک اصناف و تعزیرات نظارت جدی تری برقیمت کالاها دارد.

مجید زرین دلاور، معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ گفت: سازمان صنعت و معدن در ایام ماه مبارک رمضان نگاه ویژه ای به تنظیم و نظارت بازار دارد.

وی افزود: با توجه به تدابیر کاربردی از قبل، تنظیم بازار در استان ها آغاز شده و تمام اقلام مورد نیاز مردم اعم از برنج، قند و شکر، خرما، روغن نباتی، گوشت قرمز و مرغ منجد برای استان ها تخصیص داده شده است.

زرین دلاور با اشاره به تولید بخش خصوصی در مایحتاج ضروری مردم افزود: علاوه بر فعالیت بخش خصوصی دولت نیز برای تنظیم بازار به اندازه نیاز، کالا در استان همدان تزریق کرده است.

معاون بازرگانی با اشاره به کالاهای جذب شده عنوان کرد: بخش زیادی از کالاها جذب شده و مقداری در حال جذب است که تاکنون ۱۱۳۰تن برنج و ۱۱۳۰تن قند و شکر، ۵۶۶ تن مرغ منجمد و ۳۹۹ تن گوشت قرمز منجمد جذب شده است.

وی با بیان اینکه روغن نباتی را به صورت خام جذب کردیم، بیان کرد: ۱۱۳۰ تن روغن خام به کارخانجات تزریق شده تا تبدیل به روغن خوراکی و با قیمت های مصوب در بازار عرضه شود.

زرین دلاور عرضه شکر در سطح استان را بصورت بسته های ۹۰۰ گرمی با قیمت ۵۴۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قند نیز به قیمت هر کیلو۶۱۰۰ تومان توزیع می شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن استان همدان گفت: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ۲۱۰۰ تومان اعلام شده و واحدهای صنفی موظف هستند طبق رعایت پروتکل های بهداشتی کالای خود را عرضه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زولبیا و بامیه از جمله اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان است، گفت: دامنه قیمتی این کالا هم در مبادی تولید و هم برای مصرف کننده تعیین و در سامانه ۱۲۴ درج شدهاست و شهروندانی که با تخلفی در سطح شهر مواجه شدند می توانند شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ ارجاع دهند تا در اولین فرصت پیگیری شود.

انتهای پیام/ آ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان