اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1399 - 9:36   |   کد مطلب: 33067
علی بقایی از اجرای مرحله دوم رزمایش مومنانه در شهرستان همدان خبر داد.
مرحله دوم رزمایش مومنانه در همدان اجرا می شود

فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: خوشبختانه مرحله اول رزمایش مومنانه در شهرستان همدان با استقبال خوبی روبرو شد و حدود 8000 بسته معیشتی و بن کالا بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد. 

 

 

بقایی با اشاره به ماه مبارک رمضان افزود: هر ساله اکثر خانواده های ایرانی میزبان اقوام و دوستان در ماه مبارک بودند که امسال به علت شیوع بیماری کرونا این مکان وجود ندارد و چه پسندیده است که در این شرایط هر خانواده ایرانی با کمک های خود در رزمایش مومنانه میزبان خانواده ای در این ماه مبارک باشد. 

 

وی با قدردانی از خیرینی که در این طرح مشارکت داشتتند گفت: در مرحله اول پیش بینی 5000  بسته را داشتیم که به لطف خیرین بالای 8000 بسته توزیع شد، در مرحله دوم نیز پیش بینی سه هزار  بسته را داریم و امیدواریم به همت مردم و خیرین افزایش یابد . 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه با تاکید بر اجرای مرحله دوم رزمایش گفت: در این مرحله مسجد محور و محله به محله اقدام می شود و هر مسجد محله خود را تحت پوشش قرار می دهد و بسته ها از طریق مساجد و پایگاههای بسیج در اختیار خانواده ها قرار می گیرد . 

 

 

بقایی عنوان کرد: مردم خبر اندیش همدانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره  کارت 6037997599032266 و شماره حساب0151725172008 بنام ستادمردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان واریز کنند.

 

 

به گزارش صبح الوند: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان همدان در راستای اجرای رزمایش مومنانه تشکیل شده است که کریم مطهری رزمنده دفاع مقدس فرمانده قرارگاه و غلامرضا فریدونی فعال رسانه ای بعنوان دبیر قرارگاه فعالیت دارند و فرمانده سپاه ناحیه همدان مسئول قرارگاه جهادی در سطح شهرستان همدان هستند . 

 

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان