اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1399 - 12:21   |   کد مطلب: 33093
سرهنگ علی بقایی از پخش ۲۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
امروز ۲۰۰۰ «بسته معیشتی» توزیع می شود/ اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در ۴ نقطه شهر

به گزارش صبح الوند، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان همدان ایجاد شد و مرحله اول رزمایش با توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی و کارت های هدیه قبل از ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا اجرا شد.

امروز همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و نیمه اول ماه مبارک مرحله دوم رزمایش آغاز شده و کمک ها همچنان استمرار دارد.

سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ گفت: در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در چهار نقطه شهر رزمایش اجرا می شود.

وی ادامه داد: این مرحله از رزمایش همچون مرحله اول به صورت تجمیعی و در یک مکان نبوده و به صورت تفکیکی اجرا خواهد شد و هر روز تعدادی از حوزه ها در محلات مختلف رزمایش را انجام می دهند.

بقایی عنوان کرد: در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در چهار نقطه شهر اعم حوزه مقاومت شهید خادم پور در مسجد ولایت (اعتمادیه)، حوزه مقاومت بسیج شهید صوفی در مسجد امام حسین (ع) شهرک مدنی، مسجد شهرک مدرس و مسجد ولی عصر عج (منوچهری) کمک های مومنانه توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: مرحله دوم رزمایش با همکاری آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی امام (ره)، خیرین و سپاه ناحیه همدان انجام شده است.

مهدی سیفیان فرمانده حوزه شهید صوفی گفت: در مرحله دوم رزمایش مومنانه ۴۳۵ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان می شود و شامل گوشت قرمز، برنج، خرما، ماکارانی، رب و روغن است.

علی زنگنه فرمانده حوزه شهید صوفی از پخش ۷۰۰ بسته مواد غذایی به ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در سومین مرحله، کمک های مومنانه حوزه شهید صوفی به همت خیرین در بین خانواده های آسیب دیده ار کرونا اهدا می شود.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان