اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1399 - 10:52   |   کد مطلب: 33123
یک کارشناس مسکن در همدان گفت: در سال 98 دو عامل افزایش قیمت بنزین و دلار باعث تورم و افزایش کالاها و مصالح شد و به طبع افزایش بی رویه مسکن را داشتیم که حتی شیوع کرونا نتوانست جلوی آنرا بگیرد و به قولی افسار پاره کرد.

به گزارش صبح الوند، شاهین ماجدیان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: افزایش قیمت مسکن در قبال متقاضیانی که وجود دارد و همیشه سیر صعودی دارند طبیعی است البته که همیشه دو نوع متقاضی داریم کسی که سرمایه گذاری می کند و افرادی که به مسکن نیاز دارند. 

وی با تاکید برتاثیر مستقیم نرخ مصالح بر مسکن گفت: تورم در جامعه بین همه قسمت ها احساس می شود و طبیعی است که مسکن هم افزایش داشته باشد البته وجود واسطه ها و خانه های خالی در سطح شهر به تورم دامن می زند. 

ماجدیان با اشاره به افزایش قیمت در شهر همدان افزود: شهر به لحاظ گسترش محدود شده است و در قسمت های بالای شهر و مناطق خوش آب وهوا تا قسمتی زمین های شهری وجود دارد و بقیه اراضی دیم و کشاورزی یا کوهپایه هستند که امکان ساخت و ساز وجود ندارد. 

کارشناس مسکن عنوان کرد: تنها زمانی می توانیم قیمت مسکن را کنترل کنیم که شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد در غیر اینصورت با کوچکترین تورمی در بخش های دیگر شاهد افزایش چند برابری قیمت مسکن هستیم. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان