به گزارش صبح الوند، :به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان؛ مدیر حراست شهرداری، گفت: برای نخستین بار در شهرداری همدان و در جهت حفاظت از اسناد و ارتقاء امنیت اطلاعات، صدور پروانه ایمنی آتش نشانی و استعلامات مناطق جهت اخذ پایان کار ساختمان الکترونیکی شد.
حسین مردانی افزود: در گذشته صدور پروانه ایمنی جهت اخذ پایان کار ساختمان و نیز استعلامات مناطق چهارگانه از آتش نشانی بهصورت دستی و حضوری انجام میگرفت که با تلاش و پیگیری کارشناسان حوزه فناوری حراست و همکاری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و نیز ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز ، از این به بعد خدمات رسانی به شهروندان در این زمینه بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام خواهد گرفت.
وی در ادامه به مزیتهای فرایند سیستمی و آرشیو الکترونیکی اشاره کرد و گفت: امکان صدور الکترونیکی فرم تاییدیه اجرای طرح ایمنی آتش نشانی بصورت سیستمی با قابلیت آرشیو الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات موجب تسهیل در پاسخگویی به شهروندان ، سهولت در دسترسی به اطلاعات از سوی مناطق چهارگانه شهرداری و آتش نشانی ، ارتقاء امنیت اطلاعات و جلوگیری از هرگونه جعل و تضییع حقوق شهروندان خواهد شد.
یادآور می شود در دوره فعلی مدیریت شهری همدان شاهد توجه بیش از پیش به مباحث و موضوعات فناورانه در حوزه های مختلف شهری به منظور تسهیل امور، سیستماتیک شدن امور سازمان ها و خدمات رسانی بهتر و مناسب تر به شهروندان با هدف رضایتمندی عمومی هستیم.
دیدگاه شما