اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. تير 1399 - 10:17   |   کد مطلب: 33361
جواد عاشوری گفت: به دنبال افزایش قیمت نهاده های دامی قیمت مرغ افزایش یافت که ستاد تنطیم بازار قیمت مصوب را ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و هیچ کمبودی در عرضه گوشت مرغ نداریم.

به گزارش صبح الوند، جواد عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در گفتگو با خبرنگار ما؛ در خصوص افزایش یکباره قیمت گوشت مرغ اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو‌گرم مرغ برای مصرف کننده بین ۱۴ هزار ۵۰۰ تا ۱۵ هزار تومان است.

وی افزود: براساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار هر کیلو گرم گوشت مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در همدان قیمت گذاری شده است.

عاشوری با اشاره به تولید بالای مرغ در همدان عنوان کرد: بین عرضه و تقاضا مشکلی وجود ندارد و به اندازه نیاز گوشت مرغ در استان وجود دارد و افزایش آن بعلت تورم نهاده های دامی بود که با نظارت اتحادیه و صنعت و معدن به قیمت مصوب عرضه می شود.

هیچ کمبودی در عرضه گوشت مرغ نداریم

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی اظهار کرد: بازرسان صنعت و معدن هم اکنون در سطح بازار هستند و قیمت ها را رصد می کنند که تمام عرضه کنندگان قیمت توزیعی را ۱۴ هزار و ۵۰۰ و قیمت برای مصرف کننده را ۱۵ هزار تومان نرخ گذاری کرده اند.

وی گفت: گوشت مرغ به اندازه کافی در سطح کشور وجود دارد و هیچ کمبودی در عرضه آن نداریم و در روزهای اخیر افزایش قیمت نهاده های دامی را برای تمام طیور داشته ایم که اتحادیه مرغداران بر قیمت نهاده ها نظارت دارند.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان