اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مرداد 1399 - 11:59   |   کد مطلب: 33502
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: امسال سعی کردیم با تشویق جوانان به ورزش کردن در خانه و برگزاری برخی رشته های ورزشی در فضای مجازی اوقات فراغت جوانان را پر کنیم.
اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان و حضور در فضای مجازی برای پر کردن اوقات فراغت

به گزارش صبح الوند، گذراندن اوقات فراغت فرزندان همیشه در ایام تابستان یکی از چالش های هر خانواده ایرانی است، البته با وجود گوشی های هوشمند و تب لت ها معمولا دانش آموزان اکثر وقت خود را صرف این فضا می کنند. 

 

اما والدین ترجیح می دهند فرزندانشان در کلاس های آموزشی و ورزشی حضور داشته باشند و کمتر در فضای مجازی باشند

 

امسال با شیوع کرونا تقریبا همه کلاسهای آموزشی و ورزشی تعطیل است و کلاس حضوری دایر نیست، حتی اگر موسسه یا باشگاهی با رعایت پروتکل بهداشتی کلاسی را برگزار کند خانواده ها تمایل چندانی به حضور فرزندان در این کلاسها ندارند . 

 

دانش آموزانی که تقریبا از نیمه اول فروردین ماه در منازل خود بوده اند و امتحانات را بصورت مجازی دادند بیش از هر سال نیاز به گذراندن اوقات فراغت در کنار دوستان خود داشتند 

اداره ورزش و جوانان شهرستانها معمولا یکی از سازمانهای فعال در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان هستند و هر سال با برگزاری کلاسهای متنوع ورزشی جمعیت قابل توجهی را آموزش می دهند. 

 

زمین های فوتبال محلات و سالن های ورزشی مکان هایی بودند که در این موقع سال مملو از جوانان عاشق ورزش و فوتبال بود اما امسال کسی را در این اماکن نمی بینیم.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان با اشاره به بیماری کرونا در سطح کشور گفت: متاسفانه اکثر استانها قرمز هستند و همدان از این قاعده مستثنی نیست و روزهای سختی را می گذراند. 

 

علی رشیدی عنوان کرد: بهرحال سعی کردیم برنامه متنوع ورزشی و آموزشی را برای جوانان در فضای مجازی طراحی و در اختیار آنها قرار دهیم. 

 

وی برگزاری ورزش صبحگاهی با رعایت پروتکل بهداشتی را تنها برنامه اعلام کرد و گفت: مسابقات ورزشی شطرنج ، ورزش همگانی و غیره برگزار می شود .

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان افزود: اماکن ورزشی تعطیل هستند و دستور العمل بازگشایی هم فعلا نداریم. 

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان