اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مرداد 1399 - 11:13   |   کد مطلب: 33607
رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: ثبت نام آکادمی تخصصی اسکواش همدان در سنین مختلف آقایان و بانوان بعد از تعطیلی چندماهه به علت کرونا از امروز آغاز شد.
ثبت نام آکادمی تخصصی اسکواش همدان آغاز شد

به گزارش صبح الوند، اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز ثبت نام آکادمی تخصصی اسکواش همدان اظهار داشت: با توافقات هیئت اسکواش استان همدان کورت اسکواش شهرداری در اختیار هیئت قرار گرفته و آکادمی تخصصی اسکواش همدان فعالیت خود را از امروز آغاز کرده است.

وی افزود: ثبت نام در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه استعدادیابی و استعداد پروری از سیاست‌های اصلی هیئت است، گفت: همدان یکی از استان‌های بسیار مستعد کشور در رشته اسکواش بوده که به دنبال این هستیم تا از این ظرفیت به خوبی بهره ببریم.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: ارتقا جایگاه هیئت اسکواش استان همدان به عنوان یک برند در غرب کشور نیز از اهداف ویژه‌ای است که ما آن را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به لزوم رشد زیرساخت‌های این رشته ورزشی در استان همدان بیان کرد: به طور قطع اگر به دنبال افزایش آمار بیمه شدگان رسمی و استعدادیابی هستیم این هدف جزء با رشد زیرساخت‌های ورزشی این رشته امکان پذیر نخواهد بود.

ربانی مهر با بیان اینکه اسکواش استان همدان در چند ماهه گذشته ساختار مناسبی پیدا کرده است، گفت: هیئت اسکواش همدان در ارزیابی ۳ ماهه امسال توسط فدراسیون اسکواش در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: به طور قطع در آینده بسیار کوتاه شاهد جهش استان همدان در این رشته ورزشی خواهیم بود.

وحید به خوش رئیس هیات اسکواش شهرستان همدان در این زمینه گفت :

آکادمی تخصصی اسکواش با همکاری باشگاه شهرداری بعد از یک دوره کوتاه تعطیلی محددفعالیت تو را آغاز نموده است و متقاضیان می توانند با شماره تلفن۰۹۳۷۹۵۵۱۱۲۴ در این رشته ورزشی ثبت نام کنند .

وی گفت : تمرینات این سالن با رعایت فاصله گذاری و اصول بهداشتی و همچنین با حضور مربیان مجرب در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود و سالن به صورت کامل ضدعفونی می شود .

لازم به ذکر است علاوه بر آکادمی تخصصی اسکواش در خیابان مهدیه در سالن ورزشی حجاب و مجموعه ورزشی مریانج ورزش اسکواش فعال می باشد .

اسکواش از ورزش های بانشاط و مهیج است که در بین قشرهای مختلف بالاخص نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی دارد .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان