اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1399 - 8:43   |   کد مطلب: 33668
جلسه انجمن جوجیتسوjjif با محوریت بررسی ساخت و آماده سازی خانه جوجیتسو برگزار شد.

به گزارش صبح الوند،  در این جلسه که با پیگیری و حضور پژمان محمدی نماینده دفتر دکتر حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد وضعیت ساخت و عملیاتی شدن ساخت خانه جوجیتسو نهایی گردید.

در این نشست رئیس انجمن جوجیتسو jjif استان همدان ضمن گزارش اقدامات صورت گرفته برنامه های آتی این انجمن را نیز تشریح کرد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری موجود در استان، پس از عبور از وضعیت کرونایی شاهد برگزاری لیگ برتر جوجیتسو کشور با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در استان خواهیم بود.

حمید رحیمی ضمن تاکید بر الزام رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد: بایستی در فرصت تعطیلی ایجاد شده با همراهی و حمایت مسئولین ذیربط علی الخصوص مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، خانه جوجیتسو احداث گردد و به یاری خداوند مقدمات رشد و توسعه این رشته در استان شکل گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان مهندس محسن جهانشیر هم ضمن اعلام حمایت همه جانبه از رشته های قهرمانی به خصوص جوجیتسو که همدان ظرفیت بسیار خوبی را در این رشته داشته خاطرنشان کرد: همکاری و مساعدت لازم جهت ساخت خانه جوجیتسو را به عمل خواهیم آورد و مقدمات عملیات اجرایی و اعطای تجهیزات مورد نیاز در ماه جاری انجام خواهد گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان