اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مرداد 1399 - 11:25   |   کد مطلب: 33711
دومین دوره رقابتهای تکواندو تکاوران درپومسه به صورت آنلاین با حضور تکواندوکارانی از ۱۱ کشور برگزار شد و خواهران همدانی دو مدال دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش صبح الوند، نائب رئیس هیات تکواندو استان همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: پس از استقبال خوب از نخستین دوره این مسابقات، باشگاه تکاوران کرج با همکاری هیأت تکواندو استان البرز اقدام به برگزاری دومین دوره این مسابقات و به صورت رایگان کرد.

 

وی ادامه داد: برای حضور در این مسابقات ۱۶۵ تکواندوکار از کشورمان و ۲۸ تکواندوکار از کشورهای عراق، هنگ کنگ، تاجیکستان، انگلستان، افغانستان، شیلی، عمان، هند، آذربایجان و اندونزی شرکت کردند. 

 

خدابنده لو عنوان کرد: عاطفه محمدعلیزاده بانوی تکواندوکار همدانی توانست مقام دوم را در این دور از رقابت های مجازی بین المللی در رده سنی 30تا 39 سال کسب کند. 

 

وی افزود: همچنین فاطمه محمدعلیزاده توانست مقام سومی را در رده سنی 30تا 29 سال کسب کند. 

 

نائب رئیس هیات تکواندو همدان هدف از اجرای این مسابقات را تشویق به ماندن و ورزش در خانه دانست و افزود: در راستای همین هدف و به دلیل آنکه اجرای پومسه در شرایط مناسب سالن ورزشی تا اجرای آنها در پارک، روی فرش منزل و یا ایزوگام پشت  به مراتب آسان‌تر خواهد بود تصمیم بر اجرای چنین رقابت هایی گرفته می شود. 

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان