اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1399 - 10:02   |   کد مطلب: 33717
هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مرغداری، دامپروری و شیلات در استان همدان برگزار می شود.

به گزارش صبح الوند، نمایشگاه های بین المللی در شاخه های تولید و کشاورزی را می توان یکی از مهمترین صنایع تولیدی در استان همدان به شما آورد چرا که به دلیل آب و هوای مناسب مکان پرورش اکثر گیاهان در این منطقه کوهستانی وجود دارد.

 

زمین های حاصلخیز و آب ها و چشمه ها در گوشه وکنار کوهستان الوند شغل دوم بیشتر مردم را کشاورزی یا دامپروری تشکیل داده از این رو همدان را میتوان به عنوان قطب بیشتر محصولات کشاورزی نام برد . 

 

آشنایی کشاورزان و دامپروران با نهاده ها و ماشن آلات و سیستم های آبیاری و کشت های گلخانه ای یکی از مهمترین الزامات جهاد کشاورزی در این استان است ازاین رو هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان برگزار می شود. 

 

این نمایشگاه در توسعه و ارتقا دانش کشاورزان و آشنایی هرچه بیشتر افراد دخیل در این حوزه با دانش روز و آخرین فناوری‌های موجود است و از 28 تا 31 مردادماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار می شود. 

 

50 واحد مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور دارند و 14 استان دستاوردهای خود ر حوزه کشاورزی به نمایش می گذارند از جمله تهران خراسان اصفهان لرستان آذربایجان شرقی و غربی قم مرکزی مازندارن قزوین خوزستان کردستان سمنان یزد در این نمایشگاه بزرگ حضور دارند. 

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان