اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. شهريور 1399 - 12:03   |   کد مطلب: 33799
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: وزارت ورزش بصورت شفاهی مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی را به فدراسیون تکواندو داده است.

به گزارش صبح الوند، هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه اطلاع رسانی راه دانا در مورد شروع اردوهای تکواندو برای حضور در المپیک 2020 توکیو، گفت: قرار است به زودی اردوهای تیم ملی را شروع کنیم، هرچند که وزارت ورزش ابلاغیه کتبی به ما نداده و فقط بصورت شفاهی این موضوع به ما اعلام شده است.

قهرمان اسبق المپیک در ادامه اظهار کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی را از قبل داشته‌ایم و باید برای شروع اردوها مراقبت ویژه‌ای از المپین‌های‌مان داشته باشیم؛ خدای ناکرده اگر مصدومیت یا بیماری به سراغ‌مان بیاید حتی می‌تواند به منزله پایان دوران حرفه‌ای یک ورزشکار باشد و از همین رو باید خیلی حواس‌مان جمع باشد.

ساعی درباره شروع این اردوها گفت: باید با کمترین نفرات و در بازه‌های زمانی کوتاه اردو را سازماندهی کنیم؛ ضمن اینکه در این مدت که بچه‌ها تمرین نداشته‌اند حسابی از بی‌تمرینی کلافه شده‌اند؛ قطعا کار سختی داریم اما ناامید نیستیم.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو در مورد وضعیت رقبا المپیکی گفت: رقبای اصلی‌مان را زیر نظر داریم و می‌دانیم که بعضی کشورها از چند وقت پیش تمریناتشان را شروع کرده‌اند؛ بعضی‌ها حتی در فضای باز تمرین می‌کردند و به همین خاطر باید زودتر خودمان را به آمادگی برسانیم. درست است که از آنها عقب هستیم اما جای نگرانی نیست و بزودی به آمادگی کامل می‌رسیم.

هادی ساعی در پایان گفت: متاسفانه اکثر مسابقات بین‌المللی توسط فدراسیون جهانی لغو شده و تا شروع المپیک نه رقابت خارجی داریم و نه رقابت داخلی؛ بی‌صبرانه منتظر هستیم تا بچه‌ها را در اردوی تیم ملی ببینیم و استارت حضور موفقیت‌آمیز تکواندوی ایران در توکیو را بزنیم. تکواندوی ایران همیشه در المپیک از مدعیان اصلیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان