اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. شهريور 1399 - 13:39   |   کد مطلب: 33864
ششمین دوره مسابقات کشوری پرش با حضور سوارکاران همدانی و کسب مقام سومی پایان یافت.

به گزارش صبح الوند، ،ششممین دوره مسابقات کشوری پرش بااسب جام صدران پیشرو اسب طی روزهای گذشته در باشگاه سوارکاری آزمون تهران در حالی برگزار شد که با پایان مسابقات رده bگروه سنی جوانان امیر حسین احمدی ثابت با اسب زوریتو z از باشگاه آذرخش همدان در جایگاه سوم ایستاد،مربیگری این سوارکار با محسن حدادیان بود و با این مقام کاروان سوارکاران اعزامی شرکت کننده صاحب یک مقام ارزشمند در گروه سنی جوانان شدند.در رده نوجوانان هم فرزاد سهیل قاسمی با اسب سینتیا به مربیگری مهرداد سهیل قاسمی در بین 16 سوارکار راه یافته به دور باراژ بدون خطا و با اختلاف زمانی با نفر برتر در جایگاه ششم قرار گرفت .

ثنا شوشتری نونهال سوارکار همدانی با مربیگری میلاد غلامی و همراهی خانواده هم در مسابقات جام صدران پیشرو اسب حضور داشت که با 4 خطا کار خود را به پایان رساند

15 مسابقه در ششمین دوره جام صدران پیشرو در 4 روز در رده های تور کوچک - D1.D.C1- تور متوسط B.C.C1 و تور بزرگ در رده های A1.B.B1 تور مالکین و رده های B نونهالان . نوجوانان و جوانان برگزار گردید.در مسابقات تورها نیز علیرضا بختیاری، مهدی حمزه ای،محسن حدادیان، میلاد غلامی و امید یگانه پرست دیگر نفران اعزامی شرکت کننده بودند.

جمعه روز پایانی این مسابقات بود با توجه به شرایط محدودیت های قرنطینه دوران شیوع ویروس کرونا مسابقات بدون حضور تماشاچیان عمومی برگزار و فدراسیون سوارکاری با همکاری سایت تلوزیون مجازی آپارات با لینکWWW. FEIRI.IRپخش زنده مسابقات را از ساعت شروع مسابقه تدارک دیده بود تا علاقمندان در جریان برگزاری این رویداد ملی باشند.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان