اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. شهريور 1399 - 8:54   |   کد مطلب: 33932
فرمانده سپاه ناحیه همدان مطرح کرد؛اجرای برنامه های دفاع مقدس در همدان با شعار «ما قوی هستیم»

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نام‌گذاری روزشمار هفته دفاع مقدس تشریح کرد: پیاده روی خواهران گردان های کوثر و تجدید پیمان با شهدا را داریم .

وی افزود: تولید ۴۰ کلیپ از رزمندگان دفاع مقدس و تجلیل از ۴۰ راوی دفاع مقدس، همچنین سرکشی از خانواده شهدا که حدود ۷۰ خانواده مدنظر است.

بقایی رژه موتوری و خودرویی را از برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: فضاسازی مساجد و پایگاه ها و بازدید از باغ موزه و شب خاطره خودرویی و اکران فیلم آبادان ۱۱۶۰و تقدیر از خانواده شهید فراهانی و برقعی از دیگر برنامه های سپاه ناحیه همدان در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دیدار با امام جمعه همدان و نمایشگاه ها دستاوردهای دفاع مقدس و اجرای گروه سرودهای پاتوقی، همچنین نواختن زنگ مقاومت مدارس و تقدیر از مدافعان سلامت در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

بقایی گفت: امسال برنامه‌ها به دلیل شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا در مورد بهره‌برداری از گنجینه‌های دفاع مقدس و ایجاد روحیه جهادی برای تحول و پیشرفت در کشور، با بسیج همه امکانات و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری به کمک مردم و تلاش نیروهای بسیج با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان