اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مهر 1399 - 9:53   |   کد مطلب: 34116
قهرمان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا:
کرونا، ورزش را هم به تعطیلی کشاند
حمید اسلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و افزایش خطرات این ویروس همزمان با فصل پاییز، تمامی رقابت‌های ورزشی در تمامی رشته‌های ورزشی لغو شده اند.

به گزارش صبح الوند، حمید اسلامی، قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، دونده نابینای همدانی که مدال ها و عناوین مختلف ورزشی را در کارنامه خود دارد و سکوی قهرمانی مسابقات برون مرزی و بین المللی را بارها تجربه کرده است این روزها خانه نشین شده و خبری از ورزش نیست.

 

اسلامی که تقدیم مدال قهرمانی خود را رهبرانقلاب در کارنامه ورزشی خود دارد و خانواده ورزش او را به عنوان با اخلاق و پر تلاش ترین ورزشکارمی شناسد.

 

به بهانه روز پاراالمپیک گفت و گویی کوتاه با وی داشتیم.

 

دونده قهرمان همدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: متاسفانه کرونا نه تنها ایران بلکه کل مسابقات جهان را به تعطیلی کشانده است.

 

وی ادامه داد: هیچ گونه مسابقاتی به جز فوتبال و چند رشته مختصر برگزار نمی شود .

 

اسلامی با اشاره به اینکه برخی مردم به پروتکل ها توجه نمی کنند گفت: فقط با همکاری و جدی گرفتن مسائل بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی می توان این ویروس را ریشه کن کرد.

 

دونده همدانی افزود: متاسفانه مجموعه های ورزشی و استادیوم مدتی تعطیل است که امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم به میادین ورزشی برگردیم.

 

اسلامی هفته پارالمپیک را فرصتی مناسب برای معرفی ورزشکاران دانست و گفت: انتصاب حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان همدان را ورزشکاران قدر می دانند چرا که فردی ورزشی در راس آن قرار گرفت که ورزشکاران را در می کند.

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان