اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1399 - 12:12   |   کد مطلب: 34126
بمناسبت نکوداشت نقش آفرینی کارگران در دفاع مقدس منتشر می شود؛
وصیت نامه حسین فلاح، شهید کارگر استان همدان+تصویر
بمناسبت ۲۵ مهرماه روز ملی شهدای کارگر گزیده ای از وصیت نامه شید کارگر استان همدان در ادامه می آید.

به گزارش صبح الوند، شهید حسین فلاح از شهدای کارگر همدان که توسط شهید چیت ساز به بسیج و جبهه آشنا شد و در نهایت در سال ۶۵ در منطقه ام الرصاص دعوت حق را لبیک گفت و به جمع دوستان شهیدش پیوست.

وصیت نامه شهید را می خوانیم:

به خدا سوگند که خدا پشتیبان این انقلاب است و پیروزی با ماست

نام : حسین

نام خانوادگی : فلاح

نام پدر : کوثر

تاریخ تولد : ۲۰/۱۱/۱۳۴۱

تاریخ شهادت : ۴/۱۰/۱۳۶۵

محل شهادت : ام الرصاص

شهرستان : همدان

رشته ورزشی : باستانی

وصیت نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه را آغاز می کنم به نام محبوبم الله

با سلام بر مهدی (عج) و با درود بر امام خمینی (ره ) و با یاد شهیدان گلگون کفن همیشه جاوید انقلاب اسلامی من با یاری خداوند متعال و منال به جبهه رفتم تا دینم را ادا کنم و به یاری برادرانم و همسنگرانم به شتابم و من برای دفاع اسلام در مقابل هجوم کفار به کشور اسلامی خود در غیبت کبری امام زمان ( عج ) و نایب بر حقش امام خمینی (ره) برای جهاد در راه خدا و اجرای قسط الهی آگاهانه به میدان جنگ با دشمنان خدا و اسلام و ایران عزیزمان میروم تا وظیفه شرعی خود را انجام دهم.

با یاری خداوند متعال وصیت نوشتن به معنای آن است که انسان خود را آماده دیدار با خدایش می نماید به خانواده عزیزم سلام میکنم امیدوارم این سلام آخر مرا بپذیرید و اگر ناراحتی یا نارضایتی از من داشته اید مرا ببخشید . اینک که در بین شما نیستم می دانم که چه احساسی دارید امیدوارم که ذره ای غم و اندوه به خود را ندهید زیرا آن کس که به من جان داد حیات داد اینک جانم را خریده و با کمال میل جانم را تقدیمش می کنم و به سوی او باز می گردم ” انا لله و انا الیه راجعون “.

وآنگاه که به وسیله دشمن بعثی خون خوار تکه تکه می شویم در آن وقت احساس راحتی میکنم و آن لحظه که من در بین شما نیستم فقط روح من است که با شادابی با شما خواهد بود و این است حیات جاودانی که خداوند وعده داده است.

پیام من به ملت دلاور همدان این است که هرگز امام را تنها نگذارید و خط سرخ شهیدان عزیز را ادامه دهید و به مردم همدان این خبر را می دهم که به خدا سوگند که خدا پشتیبان این انقلاب است و پیروزی با ما است.

خانواده ام و ملت غیور ایران و مسلمانان این دنیا یک آزمایشگاه است این دنیا رفتنی است باید رفت و از تاریکی تا شمع نور را پیمود این دنیا هیچ است من هم چیزی در آن ندارم که به شما وصیت کنم.

خداوندا ! پروردگارا ! معبودا ! نتوانسته ام آن طور که می خواهی زندگی کنم گناهان بسیار کرده ام.

خداوندا ! جانم چیزی نیست آن را از من بگیر و بدنم را بسوزان آن را خاکستر کن و به دست باد بسپار تا بلکه گناهانم بخشیده شود.

خداوندا ! می خواهم بدست دشمنان کافر با شکنجه های بسیار سخت کشته شوم تا که کسی جسدم را پیدا نکند یا به سختی پیدا کند.

خانواده عزیزم ، آمریکا و شوروی از وحدت ما است که تا به حال کاری نتوانسته اند انجام دهند نماز دشمن شکن و عبادی و سیاسی جمعه را فراموش نکنید و دعا برای امام را از یاد نبرید و السلام علیک ورحمته الله و برکاته.

شعار همیشگی ما :

خدایا ! خدایا ! تا انقلاب مهدی در کنار مهدی خمینی را نگه دار

ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند مگر امت بمیرد امت تنها بماند

مورخ ۱۲/۴/۱۳۶۰

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان