اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1399 - 9:02   |   کد مطلب: 34131
ابوالفضل برات زاده با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته کارگر گفت: برنامه شیفت ایثار در 30 کارخانه استان همدان در حال اجرا است که کارگران بدون دریافت حق الزحمه زمانی را برای کمک به کارخانه اختصاص و داوطلبانه برای رونق تولید اقتصادی کشور مشارکت می کنند.

به گزارش صبح الوند، ابوالفضل برات زاده با اشاره نکوداشت و نقش آفرینی کارگران در دفاع مقدس گفت: امسال از 25 مهرماه تا 1آبانماه هفته اختصاصی  شهدای کارگری و نقش کارگران در دفاع مقدس نامگذاری شده است. 

 

وی با اشاره به تشکیل ستاد استانی گفت: برنامه های مختلف و متنوعی را در طول هفته برای آشنایی بیشتر مردم با شهدای کارگر در سطح استان داریم و هر روز به یک عنوان نامگذاری شده است. 

 

مسئول بسیج کارخانجات و کارگری استان افزود: بخاطر کرونا برنامه جمعی نداریم و بیشتر برنامه در فضای مجازی اجرا می شود. 

 

برات زاده افزود: حدود 600 شهید کارگری و کارخانجات در سطح استان داریم که جمع آوری زندگینامه این شهدا در حال تهیه و تدوین است. 

 

وی با بیان اینکه 10 خیابان در شهرک صنعتی همدان به نام شهید کارگری نامگذاری شده است گفت: باید سعی کنیم روش و سیره شهدا را در جامعه پیاده کنیم و اجازه ندهیم برای مردم گمنام و ناشناخته باشند. 

 

برات زاده ادامه داد: برنامه شیفت ایثار در 30 کارخانه استان همدان در حال اجرا است که کارگران بدون دریافت حق الزحمه زمانی را برای کمک به کارخانه اختصاص و داوطلبانه برای رونق تولید مشارکت می کنند. 

 

وی با معرفی دو کتاب شهید کارگری استان شهید ستار ابراهیمی و مصیب مجیدی گفت: 10 کارخانه استان دو کتاب را تهیه و در اختیار کارگران خود قرار می دهند که کاری فرهنگی و تاثیر گذار است. 

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان