اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1399 - 12:03   |   کد مطلب: 34133
حجت الاسلام حاجی زین العابدینی از اهدا ۱۹ میلیارد تومان به نیت واقفین خیراندیش در استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام حاجی زین العابدینی مدیر کل اوقاف استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته وقف دو دوسته برنامه رکنی و غیر رکنی داریم که تجلیل و تکریم از فعالان عرصه وقف با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت مجازی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود. 

وی افزود: تمام اقدامات به نام خانواده وقف است و هدف گسترش سنت حسنه است که طرح احسان ماندگار و توزیع بسته های حمایتی برای نیازمندان در دهه اول وقف انجام می شود. 

حجت الاسلام زین العابدینی ادامه داد: نشست های تخصصی وقف و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و بقاع متبرکه و عیادت از فعالان عرصه وقف از دیگر برنامه های فرهنگی دهه اول وقف است. 

وی عنوان کرد: تکریم از مدافعان سلامت و توزیع بسته های غذایی از دیگر برنامه های وقف در پیشگیری از کرونا بوده است.

مدیر کل اوقاف استان همدان افزود: حدود ۱۶۰۰۰ماسک برای بیمارستانها و ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ عدد برای عموم مردم تهیه شد ، حدود ۸۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده برای بیمارستانها و ۲۴۰۰ لیتر برای عموم مردم تهیه شد.

وی ادامه داد: مجموعا ۳۰۰ میلیون تومان اوقاف برای پیشگیری از بیماری کرونا تجهیزات در سطح استان توزیع کرده است و تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه دارد.

حجت الاسلام زین العابدینی از توزیع ۱۲ هزار و ۳۸۰ بسته معیشتی در سطح استان خبر داد و گفت: حدود ۲۵۰۰۰پک لوازم التحریر به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان  با طرح و الگوهای ایرانی اسلامی بین دانش آموزان توزیع شد.

وی افزود: در طول یکسال گذشته حدود ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه نیات اجتماعی،۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه نیات خیریه، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون در حوزه نیات مذهبی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون در حوزه مساجد هزینه شده که جمعا حدود ۱۹ میلیارد تومان برآورد شده است.

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: در ۷ ماه سال جاری ۲۳ موقوفه جدید داشته  ایم و خانواده وقف آماده مشارکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی را دارد .

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان