اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1399 - 8:57   |   کد مطلب: 34163
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارشی از سی و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها گفت:در این اجلاس رئیس دیوان عدالت اداری نیز حضور داشت که تفاهمنامه همکاری بین دو مجموعه دیوان عدالت اداری و شورای عالی استان‌ها منعقد شد.

به گزارش صبح الوند، بادامی نجات با بیان اینکه یکی از مفاد همین تفاهمنامه،  حضور یکی از نمایندگان شورای عالی استان ها در شعب دیوان عدالت اداری است، افزود: همچنین مقرر شد کارگروه مشترکی تشکیل شود که در این کارگروه موضوعات مرتبط با حقوق شورا و شهرداری‌ها در قالب تفاهم نامه پیگیری شود.

 

وی با اشاره به اصلاح قانون ماده ۱۰۰ شهرداریها، یادآور شد: اصلاح این قانون در دستور کار قرار گرفته و لازم است نظرات اعضای شوراها در خصوص آن بیان شود تا ضمن بررسی و تدوین اصلی اصلاح قانون، لایحه پیشنهادی را به مجلس ارائه دهیم.

 

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اشاره به برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد کشور در خصوص نامگذاری شهرهای خلاق کشور یادآور شد: همدان می‌تواند در حوزه شهرهای خلاق به عنوان برندی خاص شناخته و معرفی شود.

 

بادامی‌نجات بر ضرورت ایجاد دفتر نمایندگی شهرداری همدان در تهران تاکید کرد و افزود: می توان با بکارگیری نیروهای متخصص در این دفتر، پیگیر  مباحث شهرداری در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متولی بود چرا که این امر در جذب اعتبارات ملی بسیار تاثیرگذار است.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان