اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1399 - 11:48   |   کد مطلب: 34166
نشست صمیمی اعضای هیئت کبدی استان همدان با دکتر مفتح نماینده محترم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، هیئت کبدی استان در این دیدار ابتدا سید مصطفی موسوی رئیس هیئت کبدی استان همدان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به ارائه گزارش پنج ماهه هیئت پرداخت و بیان داشت از زمان شروع به کار هیئت کبدی اقدامات مختلفی در جهت گسترش ورزش کبدی انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت اولین قدم هیئت کبدی سفر به شهرستان های استان و شناسایی موانع و مشکلات و ارائه راهکار در راستای مرتفع نمودن آنها بوده است.

وی ادامه داد هیئت کبدی تمام توان خود را برای رفع موانع و مشکلات به کار گرفته است ولی این امر به تنهایی محقق نمی شود و نیازمند توجه بیشتر مسئولان استان می باشد.

رئیس هیئت کبدی استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن در ورزش بیان داشت با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مکانهای ورزشی این هیئت فعالیت خود را متوقف ننموده و با ایجاد کانال های اطلاع رسانی و با استفاده از بستر فضای مجازی اطلاعات لازم را در اختیار علاقمندان قرار داده است

موسوی در ادامه بیان داشت با توجه به شرایط فعلی بیماری و عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی به صورت حضوری با استفاده از بستر فضای مجازی نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام نموده است.

رئیس هیئت کبدی ضمن اشاره به تاثیر برنامه ریزی در پیشرفت ورزشکاران بیان داشت هیئت کبدی استان سعی دارد با یک برنامه‌ریزی مدون و تهیه برنامه‌های راهبردی و حرکت برنامه محور زمینه را برای پیشرفت و اعتلای هر چه بیشتر کبدی استان فراهم آورد.

موسوی اضافه کرد هیئت کبدی استان با تعیین چشم انداز و تکمیل ساختار هیئت استانی می‌کوشد تا زمینه و بستر لازم را برای رشد ورزش کبدی فراهم آورد.

سید مصطفی موسوی در پایان با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزش کبدی در شهرستانها بیان داشت ورزش کبدی یکی از رشته‌های مدال‌آور در رقابت‌های بین‌المللی می‌باشد و استان همدان از پیشتازان این رشته مفرح است

وی ادامه داد استان همدان دارای ملی‌پوشان متعددی در تیم ملی می باشد و در آینده نیز می‌تواند در این زمینه قهرمانان بیشتری را به کشور معرفی نمایند که این موضوع نیازمند توجه به زیرساخت های کبدی در شهرستانها میباشد.

سپس جناب آقای دکتر مفتح نماینده مردم شریف شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای هیئت رئیسه هیئت کبدی استان و ارائه گزارش اقدامات توسط رئیس هیئت بیان داشت استان همدان همواره در ورزش کبدی افتخارآفرین بوده و مدال‌های رنگارنگ بین‌المللی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است.

وی در ادامه افزود رمز موفقیت هیئت کبدی استان توجه به شهرستانها میباشد و طبق گزارش ارائه شده توسعه زیرساخت‌های شهرستان ها از برنامه‌های اصلی هیئت می باشد لذا برای توسعه زیرساخت‌های استان در ورزش کبدی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

دکتر مفتح ادامه داد شهرستان تویسرکان از استعدادهای زیادی در زمینه ورزش کبدی برخوردار است لذا با توجه به درخواست‌های متعدد جوانان عزیز مبنی بر احداث خانه‌های کبدی در این شهرستان بنده به عنوان نماینده شهرستان پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد و از هیئت کبدی استان نیز درخواست دارم اقدامات لازم را معمول نمایند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی در پایان بیان داشت برای پیشرفت ورزش استان خصوصاً کبدی باید اعتبارات لازم در اختیار مسئولان قرار گیرد و بنده به عنوان عضو هیئت رئیسه و یکی از نمایندگان استان در مجلس تمام توان خود را برای توزیع عادلانه اعتبارات ورزش کبدی به کار خواهم گرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان