اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آبان 1399 - 5:30   |   کد مطلب: 34169
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: علاوه بر کارهای سابق در ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان این بار نیز با متصدیان ارتباط برقرار می کنیم تا نیازهای آنها را شناسایی کرده و درصدد برطرف کردن آن بربیاییم و به فرمایشات رهبری که فرمودند از ستاد ملی یک صدا شنیده شود جامعه عمل بپوشانیم.
اجرای طرح کمک های مومنانه در همدان از سر گرفته شد/ از ستاد مبارزه با کرونا باید یک صدا شنیده شود

پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا همه ما موظف هستیم تا به فرمان رهبری لبیک بگوییم.

 

بر این اساسا ستاد مردمی کرونا در استان همدان بار دیگر تشکیل شد که در این مرحله کمک به بخش درمان، ضدعفونی ها، نظارت ها و آماده کردن تجهیزات و کمک های مومنانه عرصه هایی است که ورود پیدا می کنند.

 

 سرهنگ علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  حضرت امام خامنه ای و رییس جمهور باردیگرازنیروهای مخلص بسیجی ومسجدی برای کمکهای هدفمند مومنانه واقدامات جهادی درمقابله با کرونا یاری طلبیدند.

 

وی افزود: استدعاداردهمچون۸ماه گذشته باهمت بسیجی وجهادی  واردمیدان شویم وبه ندای امام مان لبیک گوییم وازهیچ خدمتی دریغ نورزیم.

 

سرهنگ بقایی تاکید کرد : استان همدان در بحث کمک های مومنانه از ماهها قبل فعال و در همه پویش های بسته معیشتی و طرح مهر فعال بوده اما بصورت مجدد و قوتی بیشتر در راستای لبیک به فرمایشات رهبری کار را آغاز می کند.

 

وی افزود: علاوه بر کارهای سابق با متصدیان ارتباط برقرار می کنیم تا نیازهای آنها را شناسایی کرده و درصدد برطرف کردن آن بربیاییم و به فرمایشات رهبری که فرمودند از ستاد ملی یک صدا شنیده شود جامعه عمل بپوشانیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: با توجه به موج سوم کرونا و شرایط جدید بیماری جلسات زیادی را پیش رو داریم تا با دستگاه های مربوطه علوم پزشکی و بهداشت بتوانیم در تمام بخش های نظارت مثل سابق ورود پیدا کرده و کمک حال دستگاه ها باشیم.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان