اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. آبان 1399 - 18:27   |   کد مطلب: 34186
سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای جسارت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش صبح الوند، سپاه انصارالحسین(ع) همدان در محکومیت جسارت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: نشریه فکاهی شارلی ابدو مکرراً تحرکات موهن خود را با انتشار وقیحانه و قبیحانه کاریکاتورهایی علیه پیامبر رحمت و مهربانی و مقدسات اسلام مداومت نموده و این بار مکرون رئیس جمهور فرانسه حمایت نابخردانه خود را از این اقدام افراطی در سوء استفاده از آزادی بیان علنی نموده که غیرت ۱.۹ میلیارد مسلمان را آن هم در زمان پیش رو داشتن میلاد پیامبر اعظم(ص) به جوش و خروش آورده است.

مدافعان حریم ولایت در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ضمن محکومیت این فتنه اسلام‌ستیز اعلام می‌دارند حامیان اصلی این عداوت‌های مطبوعاتی که حاکمیت نظام سلطه در غرب و صهیونیسم، عاملان جریان‌های خشونت طلب و فرقه منفور وهابیت هستند که به رقم جنایت‌های شنیع و ضدبشری خود افزوده و خوراک فکری و تبلیغاتی این زهر اندیشان را تامین می‌نمایند.

لذا از اصحاب رسانه و مطبوعات انتظار می‌رود در یک اقدام واکنش سریع، عرصه‌های مجازی و حقیقی را تا پایان هفته وحدت با پیام طنین انداز «لبیک یا رسول الله(ص)» و محکومیت این جریان، جراحت قلوب مومنان را التیام بخشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان