اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آبان 1399 - 13:07   |   کد مطلب: 34200
ماجرای اقدام به خودکشی نمایشی دیروز دختر جوان در همدان؛
رئیس آتش نشانی همدان: مردم تحت تاثیر شایعات فضای مجازی قرار نگیرند
روز گذشته یکی از شهروندان در منطقه پل میدان بار اقدام به خود کشی نمایشی کرده بود که به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان بعد از حضور نیروها اعلام شد چنین فردی در محل مورد نظر وجود ندارد و هیچ اتفاقی نیفتاده و این خانم جوان پیش از حضور نیروهای امدادی خود اقدام به ترک محل کرده است.

به گزارش صبح الوند، 

روز گذشته در منطقه پل میدان بار یک خانم در رفتار پر خطری اقدام به ایستادن در کناره ی پل برای خود کشی کرد.

به دنبال انتشار ویدئو و تصاویر این اتفاق در فضای مجازی خبر نگار صبح الوند پیگیری های خود را از طریق روابط عمومی اورژانس و آتش نشانی آغاز کرد بعد از گفتگو با این ارگان ها مشخص شد خوشبختانه این اتفاق مدت زیادی طول نکشیده؛ لذا منتهی به هیچ حادثه ای نشده و این شخص قبل از وارد عمل شدن آتش نشان ها یا ماموران اورژانس اقدام به ترک مکان کرده است.

 

محمدصادق پورسینا رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: عصر روز گذشته یک مورد تماس از شهروندان در خصوص خودکشی دختری جوان از بالای پل میدان بار به مرکز ستاد فرماندهی داشتیم.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم به کلیپ ها و شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان ادامه داد: بلافاصله یک اکیپ از نیروهای امدادی ۱۲۵ به محل مورد نظر واقع در چهارراه میدان بار اعزام شدند، که بعد از حضور نیروها اعلام شد چنین فردی در محل مورد نظر وجود ندارد و هیچ اتفاقی نیفتاده و خبری نیست.

پورسینا با تاکید بر تعداد تماس های مکرر به آتش نشانی گفت: بعضا پیش می آید دو جوان به خاطر مسائل مختلف و یا انتقام از یکدیگر حرکاتی را نمایشی انجام می دهند و هیچ قصدی هم ندارند فقط جو جامعه را متشنج می کنند.

رئیس آتش نشانی همدان گفت: از مردم تقاضا داریم به شایعات و کلیپ های منتشر در فضای مجازی توجهی نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان