اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آبان 1399 - 10:36   |   کد مطلب: 34241

به گزارش صبح الوند، سید مصطفی موسوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به چشم انداز ترسیم شده برای ۴ سال آینده کبدی استان تلاش ما برای انتخاب افراد شایسته و حضور نخبگان در مسئولیت های مختلف این ورزش مفرح است

موسوی با اشاره به اهمیت برنامه محوری و ایجاد ساختار مناسب در رسیدن به اهداف چشم انداز بیان داشت در تدوین برنامه این هیئت برنامه محوری و ساختارمندی در دستور کار قرار گرفته است زیرا تحقق این مهم در ورزش کبدی استان، اساس و اصل توسعه کبدی می باشد.

موسوی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش شهرستان ها گفت پیشرفت ورزش کبدی در استان مرهون تلاش ورزشکاران و مربیان در شهرستان های استان است و با توجه به وجود استعدادهای برتر در شهرستان ها این هیئت نگاه ویژه‌ای به شهرستان ها دارد.

وی ادامه داد اگر می‌خواهیم در ورزش کبدی حرفی برای گفتن داشته باشیم لازم است ارتباط سازنده با شهرستانها برقرار و از تمام ظرفیت های آنان استفاده و آنها را تقویت نماییم.

رئیس هیئت کبدی استان ضمن تاکید بر نگاه استانی مسئولین کمیته ها و توسعه گرایش‌های مختلف کبدی در تمام شهرستان ها بیان داشت: مسئولین کمیته ها باید رعایت عدالت را در مسئولیت خود، محور قرار دهند تا بر اساس آن موجب پیشرفت یکسان در گرایش‌های مختلف در تمامی شهرستانها شوند.

موسوی در ادامه با اشاره به ظرفیت جوامع روستایی و عشایری استان و لزوم معرفی کبدی در میان ایشان بیان داشت: وجود روستا نشینان و عشایران در برخی از شهرستان های استان میتواند محرک توسعه کبدی در استان باشد.

وی ادامه داد کبدی یک ورزش مبتنی بر آمادگی جسمانی است با توجه به آمادگی جسمانی بالای افراد ساکن در روستاها و عشایران عزیز یکی از برنامه‌های این هیئت توسعه کبدی در میان این افراد است.

موسوی در پایان با اشاره به غفلت از ظرفیت بانوان و پیشکسوتان بیان داشت در سال های گذشته از ظرفیت بانوان و نیز تجارب ارزنده پیشکسوتان در کنار ورزش کبدی غفلت شده و استفاده چندانی نشده است.

وی گفت علی‌رغم گذشته درخشان کبدی بانوان این بخش مورد بی‌مهری قرار گرفته و می بایست برنامه مشخصی را برای آنها در نظر گرفت و همچنین از پیشنهادات و انتقادات سازنده صاحب‌نظران و پیشکسوتان این رشته ورزشی استقبال می نماییم.

گفتنی است طی احکام جداگانه ای از سوی سید مصطفی موسوی، رئیس هیئت کبدی استان، آقایان رضا پیری به عنوان رئیس کمیته کبدی ساحلی استان، سعید سرکبود به عنوان رئیس کمیته سرکل کبدی استان، رضا بربط رئیس کمیته کبدی روستایی و عشایری استان، رضا زارعی رئیس کارگروه فرهنگی هیئت کبدی استان و سرکار خانم حدیث قنبری به عنوان نائب رئیس کمیته بدنسازی و آمادگی جسمانی و هیئت کبدی استان همدان منصوب شدند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان