اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آبان 1399 - 10:38   |   کد مطلب: 34260
محمود قاسمی با بیان اینکه جو بایدن پیرترین رئیس جمهور امریکاست، گفت: بایدن از لحاظ سیاسی مدیرین اجرایی ندارد و کار اجرایی برای آن مشکل است، چرا که کار مدیریتی قطعا نیاز به توان بالایی دارد و کامالا هریس سناتور دموکرات قدرت اجرایی را دست می گیرد.
اهداف راهبردی بایدن علیه ایران با ترامپ کاملا منطبق است/قدرت اجرایی دولت بایدن در دست کامالا هریس صهیونیست!

به گزارش صبح الوند، محمود قاسمی، کارشناس سیاسی نظامی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، گفت: انتخابات امریکا که در آنجا دم از دموکراسی می زنند، با حرفشان نمی خواند و در حقیقت مردم ابزاری هستند که از آنها استفاده می شود.

وی افزود: اگر انتخاب مردم با افراد پشت پرده هم سو باشد خوب است، اما اگر هم سو نباشد بدون شک تنش بین دولتمردان و مردم ایجاد می شود.

این کارشناس سیاسی گفت: در استراتژی جو بایدن با ترامپ هیچ فرقی ندارد و هر دو به دنبال براندازی ایران هستند و تنها فرق در روشها و شیوه های اجرا آنها برای براندازی است.

قاسمی با بیان اینکه جوبایدن پیرترین رئیس جمهور امریکاستT گفت: بایدن از لحاظ سیاسی مدیرین اجرایی ندارد و کار اجرایی برای آن مشکل است، چرا که کار مدیریتی قطعا نیاز به توان بالایی دارد.

وی ادامه داد: کامالا هریس سناتور دموکرات قدرت اجرایی را دست می گیرد و از جایی که لابی صهیونیست و بالاترین قدرت را دارد از طریق امریکا اهداف خود را پیش خواهد برد.

کارشناس سیاسی گفت: بایدن از لحاظ شعارهایی که داده ممکن است اموال بلوکه شده ایران در فرانسه چین و ژاپن را آزاد کند اما برای مدت کوتاه و موقتی است.

قاسمی گفت: در تحریم ها هیچ تغییری اعمال نخواهد شد چرا که اوباما و صهیونیست این برنامه را اجرا کردند که همچنان در زمان بایدن هم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برخی روزنامه های چپ داخلی ستاد انتخاباتی جوبایدن بودند، گفت: برخی دولتمردان در بدنه دولت اعلام می کنند با بایدن هم دانشگاهی بودند و دید مثبتی به او دارند؛ اما مردم باید آگاه باشند که دوباره در انتخابات اشتباه نکرده و ۸ سال از وقت و زندگی خود را صرف حرف و وعده نکنند.

قاسمی با بیان اینکه اهداف راهبردی بایدن علیه ایران کوچکترین فرقی با ترامپ ندارد، تاکید کرد: ضعف مدیریتی داخل کشور گستاخی ترامپ را برای ما رقم زد.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان