اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1399 - 12:46   |   کد مطلب: 34321
طیب فریادرس گفت: حدود ۲۲ گروه جهادی در همدان وارد فضای جهاد آموزشی شدند و رزمایش جهاد آموزشی را رقم زدند.

به گزارش صبح الوند، طیب فریادرس مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به شروع هفته بسیج گفت: یکی از برکات بسیج نیروها و خدمات جهادی است که در راستای محرومیت زدایی در گوشه و کنار این مرز و بوم صورت می گیرد.

وی افزود: نیروهای جهادی هر زمان که کشور احتیاج به کمک داشته داوطلبانه و پا به پای مشکلات دویده اند.

فریادرس ادامه داد: بسیج فرهنگیان نیز مانند تمام بخش ها در همه زمینه ها فعال بوده و با شروع کرونا بیشتر فعالیت ها در راستای لبیک به فراخوان رهبری حدود ۲۲ گروه جهادی تشکیل شد و مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی توسط معلمان جمع آوری شد.

وی افزود: حدود ۴۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و در اختیار خانواده قرار گرفت و با تشکیل ۱۵ کارگاه ماسک حدود ۷۵۰۰۰ماسک در اختیار شهروندان قرار گرفت.

فریادرس گفت: با تداوم کرونا نیاز دیگری احساس شد و دانش آموزانی در مدارس به دلیل دسترسی نداشتن به فضای اندروید و شبکه های مجازی از آموزش محروم شدند.

مسئول بسیج فرهنگیان همدان تاکید کرد: گروه های جهادی وارد فضای جهاد آموزشی شدند و رزمایش جهاد آموزشی شروع شد.

وی افزود: در زمان هایی که امکان حضور فیزیکی بود به صورت حضوری در مدارس معلمان حضور پیدا کردند و زمانی که وضعیت قرمز شد در قالب طرح معلم مستقر در حال اجراست به این صورت که هر معلمی در هر محیطی که هست دانش آموزان انجا را پوشش دهد با ارسال بسته های آموزشی و یا تماس با آنها که تحت عنوان پویش لبخند رضایت در دست اجراست.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان