اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1399 - 9:43   |   کد مطلب: 34348
احمد حسین فلاحی وی با بیان اینکه غرب گرایان داخل کشور به مذاکرات شکست خورده زنجیروار چراغ سبز نشان می دهند گفت: واکنش ما در قبال این جنایت در اولین قدم خروج کامل از ان.پی.تی است چرا که تا زمانی که جاسوسان صهیونیستی در کشور جولان می دهند امنیت نخواهیم داشت.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات هسته ای و لو رفتن اطلاعات دانشمندان ایرانی از زمانی در کشور آغاز شد که غرب گرایان قدرت را در دست گرفتند. 

وی افزود: زمانی که اصلاح طلبان در راس قدرت هستند همچنان افراد نفوذی در بدنه کار قرار دارند و اطلاعات به راحتی در اختیار بیگانگان قرار می گیرد. 

فلاحی تاکید کرد: ترور دانشمندان هسته ای ما نتیجه مذاکرات و پذیرش ان.پی .تی است و فراتر از آن بازرسی های عادی برای کشورها که باعث شد تمام اطلاعات هسته ای از اماکن و دانشمندان دست پیدا کنند. 

وی ادامه داد: ترور حاصل جولان جاسوسان رژیم صهیونیستی و امریکای خیانتکار در داخل کشور است و از طرف دیگر فشار جریان غرب گرا که هر روز دم از مذاکره می زنند و عامل اصلی هستند. 

نماینده مردم همدان گفت: نه تنها اطلاعات هسته ای بلکه تمام نقاط ضعف اقتصادی کشور به خارج از کشور داده می شود و همین گراها معیشت مردم را گروگان گرفته است. 

وی با بیان اینکه غرب گرایان داخل کشور به مذاکرات شکست خورده زنجیروار چراغ سبز نشان می دهند گفت: واکنش ما در قبال این جنایت در اولین قدم خروج کامل از ان.پی.تی است چرا که تا زمانی که جاسوسان صهیونیستی در کشور جولان می دهند امنیت نخواهیم داشت. 
 

وی در پایان گفت: بار دیگر این جنایت سنگین و هولناک را محکوم می کنیم و پیشگاه آقا امام زمان عج، ملت ایران به خصوص خانواده شهید تسلیت و تبریک عرض می کنیم. امیدواریم این سردار اندیشمند با شهدای کربلا، مقاومت و در راس آن ها شهید حاج قاسم سلیمانی محشور شوند.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان