اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1399 - 11:07   |   کد مطلب: 34350
بعد از گذشت 4 ماه از شروع سال تحصیلی معلمان پیش دبستانی در شهرستان همدان بلاتکلیف و هنوز کارفرمایی برای آنها انتخاب نشده است.

به گزارش صبح الوند، امسال که با شروع کرونا سال تحصیلی از 15 شهریورماه آغاز شد و معلمان متعهد از همان روزهای اول با تشکیل گروه های فضای مجازی شادی و آموزش را برای خانواده ها به ارمغان آوردند. 

و حالا بعد از گذشت چهارماه از فعالیت های آنها نه تنها حقوقی دریافت نکردند بلکه هنوز کارفرمایی برای آنها تعیین نشده است که کارها و اقدامات را از یک مسئول مشخص پیگیری کنند. 

زهرا غفوری یکی از معلمان معترض به خبرنگار ما گفت:حدود 4 ماه است بلاتکلفیم و هنوز مسئول مشخصی نداریم. 

این معلم پیش دبستانی که در حال تهیه پک های شب یلدا برای دانش آموزان بود گفت: نزدیک به 25 دانش آموزدارم که باید پک همه آنها را آماده و تا قبل از شب یلدا به دستشان برسانم.  

وی ادامه داد: برخلاف تصور برخی معلمان پیش دبستانی بیش از هر چیز به زمان و اینترنت کافی نیاز دارند چرا که تمام تکالیف بصری است و معمولا در قالب فیلم ارسال می شود. 

این مربی همدانی افزود: متاسفانه حتی بسته های اینترنتی که در اختیار سایر معلمان قرار دادند برای معلمان پیش دبستانی لحاظ نکردند و حالا بعد از گذشت 4 ماه همه بلاتکلیف هستیم. 

وی ادامه داد: اتفاقا امسال با کلاس های مجازی وقت و زمان بیشتری را برای دانش آموزان صرف می کنیم که احتیاج دارد مسئولان نیز توجه ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان