اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آذر 1399 - 11:16   |   کد مطلب: 34399
امسال که کرونا جان مردم ایران را به خطر انداخته و مشکلات معیشتی و اقتصادی هر روز گریبان خانواده ای را می گیرد بهتر است بودجه هایی که استفاده ای ندارند در این شرایط بحرانی به کمک جان مردم بیایند.
بودجه 5 میلیارد تومانی سرگردان؛ از شایعه تا واقعیت

به گزارش صبح الوند، هر سال گویا بودجه ای برای طرح های عمرانی و ساختمان استانداری ها در استان های کشور از طرف دولت اختصاص داده می شود . 

شنیده ها حاکی از آن است که مبلغ 5 میلیارد تومان بودجه برای ساختمان اداری استانداری همدان در سال جاری اختصاص داده شده است.

گویا استانداری همدان نیازی به این بودجه برای اصلاح ساختمان اداری در ساختمان مرکزی نداشته و این مبلغ را به مهمانسرای استانداری قرار داده است که بنا به بازدید میدانی این ساختمان نیاز آنچنانی به کارهای عمرانی ندارد . 

سید اسکندر صیدایی مدیر کل برنامه  و بودجه استان همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: خبری مبنی بر این موضوع که بودجه ای تعلق گرفته و استانداری قرار است در مهمانداری هزینه کند نیست و اطلاعی نداریم. 

وی افزود: توضیحات تفضیلی تر را می توان از استانداری گرفت و اگر همچنین موضوعی باشد بدون شک به برنامه و بودجه ارجاع داده می شود . 

حاتم نیک خو مدیر کل دیوان محاسبات استان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: باید از سرپرست هیات پیگیری کنم چرا که در استانداری کارها و اقدامات خوبی انجام شده که باید نتیجه آنها را دریافت کنم و و اطلاع می دهم. 

به گزارش صبح الوند؛ در سالی که کرونا جان مردم ایران را به خطر انداخته و مشکلات معیشتی و اقتصادی هر روز گریبان خانواده ای را می گیرد بهتر است بودجه هایی که استفاده ای ندارند در این شرایط بحرانی به کمک جان مردم بیایند.

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان