اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1399 - 12:52   |   کد مطلب: 34478
با اتمام عملیات تخصصی ترمیم؛
سطح سوم پل شهید قهاری بازگشایی شد
مجید یوسفی‌نوید گفت: بعد از اتمام عملیات تخصصی ترمیم در سطح سوم پل شهید قهاری که به دلیل تهیه مصالح خاص و صبر برای گیرش بتن اپوکسی زمان‌بر بود، این معبر بازگشایی شد.
سطح سوم پل شهید قهاری بازگشایی شد

به گزارش صبح الوند،  مجید یوسفی‌نوید، مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: چندی پیش یکی از درزهای انبساطی سطح سوم پل شهید قهاری دچار آسیب شده بود که بلافاصله این معبر مسدود و عملیات ترمیم این پل شروع شد.

وی با اشاره به اینکه این آسیب در پل‌های غیرهمسطح طبیعی است، افزود: کارشناسان شهرداری و تیم مشاور بعد از کارشناسی‌های اولیه، اقدام به تهیه طرح و سپس خرید مواد اولیه که عمدتا وارداتی بود کردند و بلافاصله عملیات ترمیم شروع شد.

یوسفی‌نوید افزود: این عملیات برای اولین بار در همدان صورت گرفت و با روشی کاملا تخصصی که از سوی مشاور طراحی ارائه شده بود، قسمت آسیب دیده با بتن اپوکسی ترمیم و برای رسیدن به گیرش مناسب، باید زمان کافی را طی می‌کرد که این مرحله از کار، زمان ترمیم را طولانی کرد.

وی گفت: خوشبختانه با زحمات شبانه‌روزی تیم فنی شهرداری منطقه چهار، این عملیات به اتمام رسید و بعد از پاکسازی و شستشوی محل این معبر برای تردد شهروندان بازگشایی شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان افزود: در این مدت که سطح سوم پل شهید قهاری مسدود شده بود، تردد شهروندان از این قسمت شهر با کندی همراه بود که جا دارد از صبر و شکیبایی ایشان و همکاری و زحمت مضاعف پلیس راهور برای ایجاد نظم قدردانی کنم.

انتهای پیام/د

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان