اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. دى 1399 - 13:34   |   کد مطلب: 34550
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا در حالی از ۲۲ میلیون نفر عبور کرده که طی یک روز گذشته بیش از ۴۱۰۰ نفر دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۲۲ میلیون نفر عبور کرد

به گزارش صبح الوند، شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده، از ۲۲ میلیونی نفر بیشتر شد.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۲۷۴,۱۹۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز  ۴,۱۳۴ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به روز گذشته مقداری کاهش داشته است.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۲۲,۱۳۲,۰۴۵ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۳۷۴,۱۲۴ تن افزایش یافت.

شبکه «سی‌ان‌ان» دو هفته پیش گزارش داده بود، رقم دویست‌وپنجاه هزار قربانی کرونا آنهم طی فقط ده ماه در ایالات متحده، از تعداد فوتی‌های سالانه در این کشور بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) بیشتر است.

از سوی دیگر، بیمارستان‌های کالیفرنیای آمریکا در حالی با کمبود تجهیزات و خدمه مواجه است که تعطیلات کریسمس موج جدیدی از بیماران را به سمت این مراکز روانه کرده است.

«آنتونی فائوچی»، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا نیز گفته کادر درمان در بسیاری از مناطق آمریکا در موقعیت‌های استرس‌زایی کار می‌کنند و بیمارستان‌ها در وضعیت خوبی قرار ندارند.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند شامگاه پنجشنبه از ۸۸ میلیون نفر نیز عبور کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان