اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. بهمن 1399 - 10:50   |   کد مطلب: 34631
محمد علی محمدی گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۱۳۲پروژه عمرانی و اقتصادی با ۳۴۴ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان همدان افتتاح و اجرایی می‌شود.
344میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در همدان افتتاح و اجرایی می‌شود

به گزارش صبح الوند، محمد علی محمدی، فرماندار همدان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۱۳۲پروژه عمرانی و اقتصادی با ۳۴۴ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان همدان افتتاح و اجرایی می‌شود.

فرماندار همدان افزود: حدود ۱۱۱پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان افتتاح می شود و ۲۸ پروژه کلنگ زنی با اعتبار۱۲۸میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

محمدی تاکید کرد: مجموعا ۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۴۴میلیارد تومان در قالب های مخنلف بهداشت و درمان و حمل و نقل و آب و برق ، گازرسانی نیز به بهره برداری می رسد.

شهرستان همدان طرح های نیمه کاره عمرانی در حوزه ورزش و بهداشت حمل و نقل و غیره دارد ، همچنین نیاز به کلنگ زنی پروژه های بیشماری در اقصی نقاط شهر دارد تا دردی از مشکلات مردم دوا شود.

امسال نیز نسبت به سال های گذشته شهرستان همدان از اعتبار نسبتا خوبی برخودار است که امیدواریم به تعهدات مسئولان پروژه ها در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان