اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1399 - 13:21   |   کد مطلب: 34671
در ذهن سال ها مجموعه داستانی است نوشته اکبر تمسکی نویسنده که از سوی نشر حکمت کلمه روانه بازار شد.
در ذهن آن سال ها منتشر شد

به گزارش صبح الوند، فریاد ناصری مدیر انتشارات حکمت کلمه با اعلام این خبر گفت:  در ذهن سال‌ها پیش از آن‌که وام‌دارداستان در معنای مدرن آن باشد. همان‌طور که نویسنده خود در عنوان فرعی کتاب آورده است، وام‌دار سنت قصه‌گویی است. پرش‌ها، حرکت‌ها، لحن روایت همه و همه مجابت می‌کنند در پای قصه‌ها بنشینی.

ناصری افزود:  هرچند این‌طور هم نیست که نویسنده به‌تمامی، به امکانات داستان‌نویسی مدرن بی‌اعتنا باشد کما اینکه گویی در چرخش‌های روایی‌اش خواسته و ناخواسته تلفیقی از تکنیک‌های قصه و داستان را ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: به هر روی قصد من این نیست که وارد ساحت بررسی کتاب بشوم که این کار دیگری‌ست و کار دیگران است. بلکه مدخل کوتاهی خواستم به دست دوستان بدهم که با چه کتاب و چه فضایی قرار است روبرو بشوند: قصه‌گو، خوشخوان و کمی تلخ.

ناصری گفت: در روند چاپ و شکل‌گیری این کتاب یک همگرایی دلچسب بین دوستان همدانی خود دیدم که واقعاً برایم مغتنم بود. زحمات و پیگیری‌های کاظم سبزی در نمونه‌خوانی متن، حسین زندی در پیگیری روند کار، مجید بزرگر در طراحی جلد کتاب با عکسی از خودش، همه و همه برای من لطف گرد آمدن به بهانه‌ی کتاب و کلمه و خلق بود.

کتاب نیمه اول بهمن ماه وارد چرخه پخش عمومی کتاب از طریق پخش‌های معتبری چون ققنوس و... شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان