اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. اسفند 1399 - 13:01   |   کد مطلب: 34730
آموزش یکی از مهمترین مقوله های دنیای پیشرفته و زندگی بشر در تمام اعصار بوده و امروزه به مهمترین چیز در زندگانی امروز او تبدیل شده که می شود پیشرفت بشر رو حاصل یادگیری از آموزش، فهم دانش نهفته در اون و در مرحله آخر بکارگیری اون دانش و آموزش آموخته شده دانست.

به گزارش صبح الوند،  مردم ثروت اصلی هر جامعه را تشکیل می دهند. توانایی و قدرت تولید هر کشوری به کیفیت نیروی کار آن بستگی دارد. امروزه که عصر دانایی نامیده می شود، بخش مهمی ازدرآمد هر جامعه صرف سرمایه گذاری در آموزش و پرورش جوانان می گردد. از سوی دیگر رشد و توسعه اقتصادی نیازمند افراد ماهر و متخصص است بنابراین جامعه علاقه مند است که در مهارت و تخصص نیروی کار سرمایه گذاری کند. در واقع استفاده از فناوری های تازه در عرصه تولید خود ایجاب می کند که نیروی کار از آموزش و پرورش بیشتری برخوردار باشد. علاوه بر این ارتباط تنگاتنگی که بین درآمد وتحصیلات افراد وجود دارد، سبب شده تا جوانان سرمایه گذاری های بیشتری در انواع آموزش بنمایند.

یکی از کاربرد های مهم آموزش ، در ورزش می باشد؛ تربیت نیروهای کارآمد در ورزش منجر به توسعه و پیشرفت آن رشته ورزشی می شود .

تکواندو در دروران سخت کرونا که بسیاری از رشته های ورزشی با تعطیلی مواجه بودند و همچنان هم هستند، دست روی دست نگذاشته و در این ایام دوره های مربیگری و داوری را برای تمام سطوح از جمله درجه ۱، درجه ۲، درجه ۳ و ممتاز ملی برگزار کرد.

کاری که در فدراسیون تکواندو انجام شد کاری بسیاری ستودنی و قابل ستایش است که در رأس این کارارزنده ، کمیته آموزش فدراسیون تکواندو قرار دارد.

برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین و گرفتن امتحانات سیستماتیک اخبار نوید بخشی را از کمیته آموزش فدراسیون تکواندو به گوش می رساند، که نه تنها کمیته آموزش به دلیل وجود بیماری منحوس کرونا دست روی دست نگذاشت بلکه این تهدید را به فرصتی آموزشی برای تعالی علم و دانش مربیان مبدل کرد.

استفاده از نرم افزار های ارتباطی مناسب وکادر علمی با تجربه جهت آموزش و مدرسین با سابقه وپیشکسوت تکواندو، کاری بسیار ارزشمند است که باعث درآمد زایی برای مدرسین و مربیانی که تنها منبع درآمدشان تکواندو بود،گردید و موجب توسعه دانش مربیان و افزایش تعداد مربیان (توسعه نیروی انسانی در تکواندو) شد.

برگزاری کلاس های مربیگری آنلاین به روش پودمانی یکی از کار های قابل ستایش کمیته آموزش فدراسیون تکواندو می باشد.

دروس کاربردی: آناتومی، فیزیولوژی، آسیب شناسی ، کینزیولوژی ، رشد و یادگیری، روانشناسی، علم تمرین، حقوق و اخلاق،استعدادیابی، بانک اطلاعاتی،آمادگی جسمانی، تغذیه، کمک های اولیه، اصول مربیگری از جمله دروسی هستند که برای افزایش کیفیت در دانش علم مربیگری تکواندو در دوره ی درجه ۳ به روش پودمانی تدریس گردید.که این اتفاق، اتفاقی بی نظیر و خاص در کمیته آموزش فدراسیون تکواندو است.

حرف آخر : هنگام مواجه شدن با بحران یا باید تماشاچی باشیم یا آستین همت را بالا بزنیم و با آن مشکل مواجه شویم . قطعا هر کاری در ابتدا ، کامل نیست و نقاط ضعفی هم دارد. دست روی دست گذاشتن هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد . کرونا رفتنی است اگر با امید و عقلانیت با مشکلاتمان برخورد کنیم .

مجید دیبافر

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان