اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1399 - 7:59   |   کد مطلب: 34780
در راستای مدیریت خرابی سیستم های مخابراتی انجام شد
افتتاح مرکز عملیات شبکه (ناک)مخابرات منطقه همدان
در راستای مدیریت خرابی سیستم های مخابراتی شامل نرم افزارو سخت افزاری بدون مخدوش شدن سرویس های ارائه شده در طول شبانه روز، مرکز عملیات شبکه (ناک)مخابرات منطقه همدان افتتاح شد.

به گزارش صبح الوند، افتتاح مرکز عملیات شبکه در مرکز تلفن فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور محمد علی گرزین ، سرپرست مخابرات منطقه همدان , ساکی ، مدیر کل فناوری اطلاعات ، غفار تبریزی مدیر کل زیر ساخت و جمعی از مدیران ، روسای ادارات ستادی و شهرستانی و کارشناسان حوزه های دیتا،همراه،شبکه ،انتقال و تغذیه نیرو مخابرات برگزار گردید.

در این برنامه پیمان جعفری ملایری معاون شبکه مخابرات منطفه همدان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین گفت : قبلا پایش و مانیتورینگ سیستم های مخابراتی بصورت مجزا انجام میشد اما با این اقدام ، سیستم آلارم همه حوزه ها اعم از انتقال ، سوییچ ،ثابت ،همراه ،تغذیه نیرو ،انتقال و.. تجمیع شده است و بیشترین تاثیر گذاری این مرکز عملیات شبکه تشخیص خرابی است و براحتی مرکز خرابی قابل تشخیص است ما بسیار خرسندیم که کار دوسال را در طی چند روز با تلاش و پیگیری کارشناسان و حمایت بسیار ارزشمند مدیرمنطقه به موفقیت رساندیم.

در ادامه مراسم محمدعلی گرزین، سرپرست مخابرات منطقه همدان ضمن قدردانی و سپاس از تلاشهای بی وقفه تیم تدارکات ناک سخنانی ایراد کرد وی اظهار داشت: در این هفته شاهد اتفاقات بسیار خوبی بودیم تلاش مدت دار انجام شد تا به این نقطه رسیدیم حمایت از هم و رقابت در کنار هم باعث موفقیت شد ایشان افزود: هدف از راه اندازی این مرکز مشاهده و رفع خرابی سیستمهای های مخابراتی قبلاً از اینکه مشترکین و مشتریان این خرابی‌ها را ببینند و آنرا به ما گزارش کنند و اینکار برای مخابرات بسیار حایز اهمیت است هرچند ما قبلاً مانیتورینگ آلارم های هر سیستم را جداگانه داشتیم و داریم اما در حال حاضر این آلارم ها همه متمرکز در یک مرکز هستند وخیای سریعتر خرابی پیگیری و رفع خواهد شد.

در ادامه برنامه مجتبی ساکی مدیر کل فناوری اطلاعات استان ضمن قدردانی از پیش کسوتان مخابرات در این حوزه گفت با عملی شدن این اقدام بزرگ و به واسطه پایش و نظارت شبکه بصورت هوشمند نیاز کمتری به حجم بیشتر نیرو داریم و می توانیم خدمات و بازار جدیدی ارائه دهیم وی افزود: در حوزه ی تلفن ثابت مشکل نداریم ولی باید سوئیچ ها تعویض و با اجرای این برنامه بصورت متمرکز تجمیع شوند.

غفار تبریزی مدیر کل زیر ساخت استان با ابراز خرسندی از اینکه در جمع خانواده مخابرات است تصریح کرد : در دوران کرونا کار حوزه ی زیر ساخت به دلیل روی آوردن بیشتر مردم به فضای مجازی و استفاده از برنامه ی شاد بیشتر از پیش بوده و در شرایط سخت جوی نیز با تلاش همکاران و تلاشگران به مشکلات و درخواستهای مردم رسیدگی شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان