اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1399 - 8:10   |   کد مطلب: 34783
گویا سازمان صنعت و معدن همدان توجهی به انتقادات و جوان کردن زیر مجموعه های خود ندارد اما باید بدانیم نیروهای خسته در این اوضاع نابسامان اقتصادی و شیوع کرونا رمقی برای پیگیری و پاسخگویی ندارند و اوضاع را روز به روز پیچیده تر می کنند.
انتخابات مهندسی شده رئیس اتاق اصناف همدان/مدیرانی که رمقی برای کار جهادی ندارند

به گزارش صبح الوند،  حسین محرابی که انتقادات زیادی از هم صنفی ها و بازاریان همدان به وی وارد شده بود در سکوت خبری دهم اسفتدماه ۹۹به عنوان رئیس اتحادیه ابزار و یراق؛ رئیس اتاق اصناف همدان شد و جایگاه وی به مدت ۴ سال تثبیت شد این در حالیست که بارها به وجود مدیران جوان و جهادی در بدنه اصناف همدان تاکید شده بود.

حسین محرابی رئیس اتاق اصناف همدان سال قبل برج ۱۰ در انتخابات برگزار شده رای نیاوردند و انتخابات را غیرقانونی ارسال کردند در حالیکه باید ۱۵ تا ۲۰ روز مجددا انتخابات برگزار می شد اما حسین محرابی یکسال بصورت غیرقانونی در پست نگه داشته شد.

در یکسال که با شیوع کرونا مصادف شد بازاریان و اصناف انتقاد زیادی به عملکرد محرابی داشتند و گویا نیرویی جوان و پا به رکاب باید در این حوزه ورود پیدا می کرد چرا که کرونا بسیاری از مشاغل و بازاریان را آسیب زد.

و اما در کمال تعجب بعد از مطرح شده سه بار انتخابات در زمان های مختلف، در نهایت در ۱۰ اسفندماه ۹۹ و در سکوت خبری کامل ، بدون توجه به ستاد ملی کرونا برای جلوگیری از تجمعات انتخابات برگزارو مجددا محرابی با رای ۱۰۰درصدی برای چهار سال آینده تثبیت شد.

امید آنکه جوانان و نیروهای جهادی را در بدنه اصناف داشته باشیم تا بیشتر شاهد نظارت و رونق در بازار باشیم.

به نظر می رسد سازمان صنعت و معدن همدان توجهی به انتقادات و جوان کردن زیر مجموعه های خود ندارد اما باید بدانیم نیروهای خسته در این اوضاع نابسامان اقتصادی و شیوع کرونا رمقی برای پیگیری و پاسخگویی ندارند و اوضاع را روز به روز پیچیده تر می کنند.

به نظر می رسد بی تفاوتی و خنثی بودن تنها راه ماندن مدیران بر روی صندلی هایشان است.

گفتنی است: بارها و بارها به علت تورم و نوسانات قیمت ارز و نبود کالا در سطح بازار در این اوضاع بد معیشتی مردم به رئیس اتاق اصناف همدان تماس گرفته شده و وی اصلا از قیمت کالاها در بازار خبر نداشتند و بارها از پاسخگو بودن صرف نظر کردند.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان