اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1400 - 21:06   |   کد مطلب: 34935
دادستان همدان گفت: هرچند که بی تدبیری سازمان حمایت در تعیین قیمت بسیار بالا برای مرغ قطعه بندی سبب شده تا تعدادی از مرغداران و صاحبان کشتارگاه ها به فکر قطعه بندی بخش قابل توجهی از مرغ خود بیافتند و گرانتر بفروشند، با این وجود تدابیری اندیشیده ایم تا با اخلالگران در بازار مرغ با قاطعیت برخورد شود.

به گزارش صبح الوند، همیشه دستگاه قضا به عنوان تکیه گاهی بی بدیل برای مردم بوده و هست و با آمدن آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه قوت قلب مردم نسبت به این مرجع در حمایت از آنان بیشتر شده است.

از سویی از آنجا که سایه شوم کرونا مشکلاتی بر کشور تحمیل کرده، ورود دستگاه قضا در حمایت از مردم رنگ و بویی دیگر به خود گرفته و جدیت این دستگاه در مقابله با متخلفان در هر سطحی به ویژه در حوزه فساد اقتصادی و معضلات تأمین کالاهای اساسی نیز بالاتر رفته است.

مردم در ایام تعطیلات نوروزی با مشکلات بسیار در تأمین مرغ و روغن مصرفی خود دسته و پنجه نرم کردند و حال این روزها در آستانه ماه مبارک رمضان این مشکلات به نوعی دیگر ادامه دارد.

در این باره «حسن خانجانی» دادستان همدان به خبرنگار ما گفت: بی تدبیری سازمان حمایت در تعیین قیمت بسیار بالا برای مرغ قطعه بندی شده، متاسفانه سبب شد تا دوباره تعدادی از مرغداری‌ها و کشتارگاه ها ساز ناسازگاری بزنند و آنان در آستانه ماه مبارک رمضان از تحویل و کشتار مرغ خودداری می کنند.

وی اظهار کرد: تعدادی از مرغداران و صاحبان کشتارگاه ها درصدد هستند تا بخش قابل توجهی از مرغ خود را قطعه بندی کنند و گران‌تر بفروشند که این به ضرر مردم است.

دادستان همدان افزود: با این وجود مجددانه پیگیر آن هستیم تا با تدبیری مناسب با این اخلالگران در بازار برخورد جدی داشته باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان