اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1400 - 9:48   |   کد مطلب: 35008
کارشناس سیاسی گفت: محصول کار قاسم سلیمانی 5 کشور را از دست اژدهای هفت سر داعش نجات داد، سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و یمن در اینجا سردار سلیمانی هم مجری بوده و به اطاعات از رهبری عمل کرده است اما وزارت امورخارجه به 9 شرط رهبری برای برجام هیچ توجهی نکرده است و از خط قرمز های نظام عبور کرده و سر خود عمل کرده است.

به گزارش صبح الوند،رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در سخنان زنده تلویزیونی خطاب به ملت بزرگ ایران با تشریح جایگاه مهم معلمان و کارگران در پیشرفت کشور، انتخابات را به معنای واقعی کلمه فرصتی مهم برای ایران عزیز و عاملی بی‌بدیل برای استحکام پایه‌های نظام خواندند و با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات تأکید کردند: داوطلبان وعده‌های فریبنده و بدون پشتوانه ندهند و با ارائه برنامه‌های واقعی با مردم سخن بگویند.

 

ایشان همچنین با ابراز تأسف و تعجب از سخنان نادرست برخی مسئولان در خصوص سیاست خارجی تأکید کردند: نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل مؤثر جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیا است و نباید به‌گونه‌ای سخن گفت که حرف‌های بیگانگان را به اذهان متبادر کند.

 

محمود قاسمی کارشناس سیاسی در همدان با توجه به سخنان فرمایشات رهبری گفت: برخی از لیدرهای یک جریان سیاسی از فرمایشات رهبری به صورت گزینشی برداشت می کنند و این روش درستی نیست

 

وی افزود: اینکه برخی از مکاتبی که ما قبول نداریم که می گویند هدف وسیله را توجیه می کند، این شکل برخورد کردند با فرمایشات رهبری یک نوع تحریف است، از جمله صحبتی که ایشان فرمودند وزارت خارجه تصمیم گیر نیست بلکه مجری است.

 

این کارشناس سیاسی گفت: با همین فرمایش حضرت آقا عده ای اعلام کرده اند طبق این فرمایش مسئولیت وین برجام و غیره کار نظام است. باید توجه داشته باشیم که وقتی مقام معظم رهبری فرمودند وزارت خارجه مجری است به صراحت فرمودند در شورای امنیت ملی تصمیم گیری می شود که 7 نفر از اعضای آن دولت است و رئیس آن شخص رئیس جمهور است بنابراین تصمیم با دولت است.

 

 

وی افزود: انتقاد منتقدین به نوع اجرای افراد است نه اینکه چه کسانی تصمیم گیری می کردند ما در عرصه میدانی قاسم سلیمانی را داشتیم و در عرصه سیاسی ظریف را داشتیم، برای سردار سلیمانی هم نظام تصمیم می گرفت.

 

حالا باید دید قاسم سلیمانی چگونه به عهد خود عمل کرد و وزارت امورخارجه چگونه به فرمایشات رهبری توجه کرده است؟

 

محصول کار قاسم سلیمانی 5 کشور را از دست اژدهای هفت سر داعش نجات داد، سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و یمن در اینجا سردار سلیمانی هم مجری بوده و به اطاعات از رهبری عمل کرده است اما وزارت امورخارجه به 9 شرط رهبری برای برجام هیچ توجهی نکرده است و از خط قرمز های نظام عبور کرده و سر خود عمل کرده است.

 

انتقاد منتقدین به اجرای فرد اجرا کننده است وگرنه همه ما می دانیم نظام تصمیم می گیرد.

 

انتهای پیام/ آ

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان