اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1400 - 12:54   |   کد مطلب: 35121
علیرضا زندی ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری با کسب مدال برنز مسابقات وزنه برداری جوانان جهان افتخاری دیگر آفرید.

به گزارش صبح الوند، زندی توانست به لطف خداوند و همت و تلاش خستگی ناپذیر خود در بین جوانان جهان خوش بدرخشد و با اقتدار بر سکوی سوم این مسابقات بایستد و مدال برنز مسابقات جهانی  را برای اولین بار از ان خود کند و با کسب این مدال درخشان افتخاری دیگر را در میادین فراملی برای ورزش کشورمان خصوصا" پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و شهر جهانی انگور به ارمغان آورد و بار دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین فراملی و جهانی به اهتزاز جهان و جهانیان بکشد .
دکتر سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در پیامی کسب این موفقیت و  مدال درخشان و ارزشی در جهان  را توسط علیرضا زندی به جامعه بزرگ ورزش  شهرستان و خانواده محترم ایشان تبریک گفت .

سپهری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز در پیامی کسب این مدال ارزشمند را در جهان برای نخستین بار به جامعه بزرگ ورزش شهرستان , استان و کشور خصوصا" فدراسیون وزنه برداری , هیئتهای وزنه برداری شهرستان و استان تبریک گفت و زندی را از جوانان غیرتمند , پرتلاش و خلاق این شهرستان دانست .
 نوجوانان حاجی آباد قهرمان مسابقات مینی فوتبال فتح خرمشهر در شهرستان ملایر

مسابقات مینی فوتبال گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با قهرمانی تیم نوجوانان روستای حاجی آباد در مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک  به پایان رسید.
✍️به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر

یک دوره مسابقات مینی فوتبال به مناسبت گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان به همت هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی در زمین چمن مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک برگزار شد .

تعداد شش تیم از روستاهای فروز , ازناوله, ازناو , کلیل آباد , قلعه و حاجی آباد از بخش های مرکزی و سامن در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دیدارهایی دوستانه و جذاب برای کسب مقام و رتبه برتر آن به مصاف هم رفتند.

در پایان تیم نوجوانان روستای حاجی آباد با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای روستا ها ی فروز  و ازناوله مشترکا"  مقام نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کردند.

در پایان و طی مراسمی از سوی هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی این شهرستان به پاس قدردانی از حضور این عزیزان و تلاش آنها برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات با اهداء حکم قهرمانی و هدایا  به تیمهای برتر تجلیل و تقدیر به عمل آمد .
شایان ذکر است از سوی کارشناسان این هیئت بازیکنان خوب و بااستعداد انتخاب و برای تشکیل تیمهای رده های پایه برای حضوری قدرتمند در مسابقات در پسا کرونا به باشگاه فرهنگی و رزشی وحدت  این شهرستان معرفی  شدند .

 
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان