اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. شهريور 1400 - 9:07   |   کد مطلب: 35333
محمد علی محمدی در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان گفت : هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشها و انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل های بعد است.
هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشهاست

به گزارش صبح الوند، فرماندار همدان با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی افزود : شهدا برای ما مانند چراغ راه و ستارگانی هستند که ما با بهره گیری و هدایت آنها در مسیر گم نشویم.

وی از پیش بینی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با ملاحظات بهداشتی در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اضافه کرد : ۸۰ برنامه آبروی محله، مراسم ویژه بزرگداشت شهدای سال استان و شهرستان، گردهمایی و تجلیل یکصد نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه ها در این ایام است.

محمدی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد : برگزاری میز خدمت ادارات شهرستان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و نکوداشت مدافعان سلامت از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان همدان افزود : دیدار با خانواده معظم شهدا بواسطه شرایط شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی در غالب برنامه آبروی محله در فضای باز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان