اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. شهريور 1400 - 0:18   |   کد مطلب: 35337
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان در بازدید از پروژه اشتغال زای روستایی سبز آباد بخش مرکزی این شهرستان گفت : پروژه های تولیدی و صنعتی روستایی برخواسته از همت و تجربه و ناجی مساله اشتغال خواهند بود.

به گزارش صبح الوند، یزدان آزرمی در بازدید از کارخانه روستایی تولید کمباین های صنعتی افزود : تولید صفر تا صد ۱۰ کمباین کشاورزی با استانداردهای ماشین آلات روز، نشان دهنده نیروی بالقوه جوانان نابغه روستاهای شهرستان همدان است.

وی از آینده درخشان تولید در این مجموعه گفت و ابراز کرد : تحریم صنعت در حوزه های گوناگون بازار ملی را مستعد پرورش جوانان برای تولید و شکوفایی کرده است.

این مقام مسئول ضمن ابراز خرسندی از روند تائید استاندارد های عملکرد این کمباین و طی روند شماره گذاری عنوان کرد : تولید این محصول با یک سوم قیمت خارجی در روستای سبز آباد شهرستان همدان انجام می شود.

وی اضافه کرد : این کارخانه با طراحی و تولید قطعات، شاسی، بدنه، ریخته گری و بروز رسانی محصول، در عملکرد این محصول افتخار آفرین است .

آزرمی با بیان اینکه در این واحد ۱۰ نفر به طور مستقیم در حال کارهستند افزود : این کارخانه در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر با سه خط تولید کمباین در سه سوله فعال است .

وی تاکید کرد : طرح توسعه و تولید انبوه این شرکت با تخصیص زمین و مقدمات لازم در نزدیکی شهر همدان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان