اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1400 - 8:41   |   کد مطلب: 35345
رئیس شورای اسلامی شهر همدان:
شهرداری همدان درآمدهای پایدار ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر همدان بر تسریع در تعیین تکلیف جمع‌آوری‌زباله و ساماندهی زباله گردها و ضایعاتی سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش صبح الوند، محمود مسگریان در بیست و دومین جلسه صحن شورا، افزود: بحث جمع آوری زباله و انتخاب پیمانکار باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

مسگریان در ادامه با اشاره به حضور هیئت امنای انجمن فرهنگی ثارالله همدان در صحن شورا گفت: حضور و فعالیت تشکل‌های منسجم در شهر بسیار ارزشمند است چرا که می‌توانیم از پیشنهادات و نظرات صاحبنظران و اعضای این تشکل ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

مسگریان با اشاره کمبود منابع شهرداری‌ها اظهار کرد: درآمدهای پایدار به عنوان زیرساخت اولیه و اصلی در توسعه و عمران شهری محسوب می‌شوند و شهرداری همدان همانند شهرهای صنعتی درآمدهای پایدار ندارد.

وی با بیان اینکه باید راهکارهایی برای ایجاد درآمدهای پایدار اتخاذ شود، اظهار داشت: بر این اساس ایجاد درآمدهای پایدار از مهمترین راهکارهای گذر شهرداری از مشکلات است.

رئیس شورای شهر همدان همچنین به حاشیه‌های انتخاب شهردار همدان اشاره کرد و گفت: شهردار جدید همدان با اکثریت آرای اعضای شورا انتخاب شد و اکنون تمامی ۱۱ نفر عضو شورا قول حمایت و همکاری با شهردار را داده‌اند که امیدواریم با همکاری هم در راستای اعتلا و توسعه شهر گام برداریم.

مسگریان در ادامه با اشاره و ترکیب شورای دوره ششم شهر همدان اظهار کرد: امید است با ترکیب اعضای شورا که با حضور پیشکسوتان و جوانان مستعد تشکیل شده است بتوانیم با انسجام و همدلی مشکلات مردم را کاهش داده و رفع کنیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان