اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1400 - 8:45   |   کد مطلب: 35347
رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا اظهارکرد: پیگیری امور در شهرداری آنچنان که باید انجام نمی‌شود و بری از مدیران پیگیر امور و مطالبات مردم، ضعیف عمل می‌کنند.

به گزارش صبح الوند، اکبر کاوسی‌ امید ضمن تشکر از زحمات مدیرانی که در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورات مردم را به خوبی انجام می‌دهند، اضافه کرد: بر این اساس لازم است مدیران شهرداری با جدیت بالا به وظایف خود عمل کنند تا در امورات مردم وقفه‌ای ایجاد نشده و کارها به خوبی پیش برود.

 کاوسی امید در ادامه ضمن تشکر از عملکرد اداره کل ثبت احوال استان در خصوص تسریع در مراحل صدور  شناسنامه شهروندان  در مدت ۳ الی ۵ روز ، اظهار کرد : معاونت شهرسازی و معماری شهرداری همدان نیز باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در مدت زمان کوتاهی صدور پروانه ساختمانی صورت پذیرد.

وی همچنین در خصوص فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: در سال‌های گذشته داوطلبانی از شهرداری برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعزام می شدند و  به کمک شهرداری کربلا و نجف به تنظیف معابر می‌پرداختند که پیشنهاد می‌شود امسال نیز برای کمک به این شهرداری‌ها  داوطلبان برای برگزاری همایش بزرگ اربعین اعزام شوند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان همچنین با انتقاد از تخریب و از بین رفتن باغات همدان، یادآور شد: در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در باغات راهکار مناسبی وجود دارد که می‌توان از بناهای پیش ساخته و طبیعی استفاده کرد.

کاوسی امید اضافه کرد: در صورت استفاده از بناهای پیش‌ساخته و مصالح طبیعی مثل چوب برای ایجاد بنا در باغات دیگر در این امر، تغییر کاربری اتفاق نمی‌افتد و باغات هم از بین نمی روند.

 وی اضافه کرد: در راستای تشویق شهروندان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و استفاده از مصالح ساختمانی طبیعی در باغات می توان سیاست‌های تشویقی در تعرفه بودجه سال ۱۴۰۱ لحاظ کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان