اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. شهريور 1400 - 8:47   |   کد مطلب: 35348

به گزارش صبح الوند، حمید بادامی‌نجات دیگر عضو شورای شهر همدان با اشاره به اعزام نیروهای داوطلب شهرداری به کربلای معلی  در اربعین حسینی، اظهار کرد: اگر قرار است از نیروهای شهرداری برای خدمت رسانی زائران حسینی به کربلای معلی اعزام شوند باید از پاکبان های شاغل حوزه انتخاب باشند.

بادامی نجات با بیان اینکه بیشتر نیروهای شهرداری برای تنظیف سطح شهر کربلا و نجف اعزام می‌شوند تاکید کرد: لازم است از پاکبانان که حق آنها است در این زمینه استفاده شده و آنها اعزام شوند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جمع آوری زباله از سطح شهر، گفت: شهرداری باید از نگاه درآمدزایی به زباله ها، به ساماندهی آن بیشتر توجه کند.

وی با بیان اینکه در انتخاب پیمانکار، جمع آوری پسماند زباله نباید انحصاری عمل شود، اظهار داشت: در کنار ساماندهی افرادی که در سطح شهر اقدام به جمع آوری زباله های خشک می کنند و آنها می توانند خود به تشکیل شرکت تعاونی اقدام کنند و از این طریق علاوه بر اشتغالزایی و ساماندهی این وضعیت بعد درآمدزایی طلای کثیف را نیز در نظر گرفت .

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۵۰۰ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود، یادآور شد: حدود ۳۰ درصد از این زباله ها خشک  و با ارزش هستند که می‌تواند درآمدزایی بالایی  برای شهرداری  و نیروهای فعال در این حوزه داشته باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان