اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1400 - 9:10   |   کد مطلب: 35413
حالا که آموزش و پرورش از کمبود مربی رنج می برد و پیکره این وزارتخانه با معلمان جدید احیا می شود مربیان با سابقه همدانی خواستار جذب و امنیت شغلی همچنین تبدیل وضعیت خود هستند.

به گزارش صبح الوند، مربیان پیش دبستانی که جزو مهمترین دوره های پیشرفته دانش آموزان است و مربیان آن سالهاست با ناچیزترین حقوق مشکلات این دوره را به جان می خرند،حالا که بعد از گذشت 10 سال نوبت به جذب مربیان شده است متاسفانه این مربیان با سابقه در اولویت قرار نگرفته اند و حالا باید دید مسئولین استان چه تصمیمی می گیرند.

 

یکی از مربیان پیش دبستانی ساکن همدان که از سال 91 سابقه تدریس در مدارس را دارد به خبرنگار ما گفت: در سال 91 همه مربیان با سابقه تا سال 91 استخدام شدند و همه افرادی که از سال 91 مشغول به تدریس شدند ماندند، حالا بعد از گذشت 10 سال گویا تصمیم به جذب معلم از دانشگاه فرهنگیان گرفته شده است.

 

این مربی همدانی افزود: وزارت کشور اختیار جذب معلمان را به مسئولین هر استان سپرده است که امیدواریم مسئولین استان همدان همه شرایط معلمان با سابقه را در نظر بگیرند چرا که اینها امتحان خود را پس داده اند و نجربه سالیان تدریس را دارند.

 

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان