اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. مهر 1400 - 10:08   |   کد مطلب: 35416
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه (محور جاده تهران) از مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح الوند، فرهاد بختیاری فر با اشاره به اینکه اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار فرودگاه به درخواست کارخانجات و ادارات مستقر در جاده تهران به منظور دفع فاضلاب تولیدی پیگیری شد،گفت: این خط جمع آوری کننده از روبروی جایگاه پخش فرآورده های نفتی بوعلی ابتدای ورودی روستای گراچقا آغاز و تا ساختمان‌های مسکونی شرکت گاز جورقان ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه جمع آوری فاضلاب ادارات و کارخانجات حاشیه بلوار فرودگاه در سال 1400 در دستور کار قرار گرفت عنوان کرد: این پروژه از بهمن ماه سال 99 علیرغم نبود مشاور، مورد مطالعه قرار گرفت و طرح آن توسط کارشناسان حوزه ستادی بررسی و به منظور تهیه برآورد به آبفای شهر همدان ابلاغ گردید که بر همین اساس در خرداد ماه سال 1400 به منظور تعیین پیمانکار به مناقصه عمومی گذاشته شد.

بختیاری فر اذعان داشت: فاز نخست اجرای این پروژه به طول 4 هزارو 963 متر به قطر 3.5 میلیمتر به منظور جمع آوری فاضلاب در این محدوده آغاز و مبلغ 77 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شرکت هزینه خواهد شد.

وی افزود: این پروژه از مهر ماه سال جاری در بازه زمانی یکساله با همکاری کلیه ادارات زیرساختی شهرستان همدان عملیاتی خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همچنین بیان کرد: فاضلاب جمع آوری شده پس از اتصال به خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهر جورقان به تصفیه خانه فاضلاب همدان و پس از تصفیه، به مصارف صنعتی خواهد رسید.

وی در نهایت تصریح کرد: در آینده نزدیک خط انتقال روستای حسن آباد نیز به این شبکه متصل خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان